• Dat vind Amber aka Casanova haha.

    Vandaag gingen ik en Samira aka. Argentinia haar meeten in Rotterdam. Maar dat is een heel lang verhaal haha. En toen zei Amber dat ze mij en Samira onbereikbaar vond. En wejo, ik voelde me toen zo lauw he haha, en Samira dus ook. En nu hebben we meteen een groter ego oke maar,

    vinden jullie ons ook onbereikbaar? Zo niet, wie vinden jullie dan onbereikbaar. (krul)
    -En ik bedoel dus niet van dat die persoon ver woont maar dat je die persoon zeg maar zo geweldig vind en tegen die persoon op kijkt dat je denkt dat hij/zij wss toch niet met jou wil praten enzo.
    :9~

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 17:44 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Argentinia schreef:
    (...)

    Maar justin bieber is homo.
    hahaha.
    Ik word gewoon gek van jou junge.

    Haha (krul) En idd, vooral dat laatste tfoe.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Footballeur schreef:
    Ik denk dat jullie bereikbaar zijn, op een onbereikbare manier. Vaag hea.

    Haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Haha, als ik geld heb, dan kom ik misschein een keer naar Rotterdam, want ik wil naar de pri markt :9~


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Haha, als ik geld heb, dan kom ik misschein een keer naar Rotterdam, want ik wil naar de pri markt :9~

    Goedzo :9~ En dan moet je met mij, Sam en Ambibambi gaan want wij gingen vandaag ook (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ivan schreef:
    Hoezo onbereikbaar? Tegenwoordig hebben we 't openbaar vervoer.


    echt, jij bent geniaal! xD


    I solemny swear i am up to no good

    Oooh nu snap ik het, door die toevoeging :'D
    Nee, ik vind jullie niet onbereikbaar. Ik vind niemand onbereikbaar denk ik :'] Er is vroeger (nu nog trouwens) zo veel tegen me gezegd waardoor ik me slecht/geintimideerd ging voelen maar telkens als ik iets goeds doe besef ik des te meer dat ik het allemaal wel waard ben. Ik ben het leven waard! HA!

    Hee, het voelde goed dat te zeggen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Oooh nu snap ik het, door die toevoeging :'D
    Nee, ik vind jullie niet onbereikbaar. Ik vind niemand onbereikbaar denk ik :'] Er is vroeger (nu nog trouwens) zo veel tegen me gezegd waardoor ik me slecht/geintimideerd ging voelen maar telkens als ik iets goeds doe besef ik des te meer dat ik het allemaal wel waard ben. Ik ben het leven waard! HA!

    Hee, het voelde goed dat te zeggen :].

    Zomaar vind je ons niet onbereikbaar (cat) Haha ik ik heb echt nog nooit bij iemand op quizlet gedacht 'Wejo, ik ben echt jaloers op hem/haar, met hem/haar wil ik echt zoooooooo graag vrienden zijn' :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Zomaar vind je ons niet onbereikbaar (cat) Haha ik ik heb echt nog nooit bij iemand op quizlet gedacht 'Wejo, ik ben echt jaloers op hem/haar, met hem/haar wil ik echt zoooooooo graag vrienden zijn' :9~

    Ik heb dat met twee personen op Q. Niet dat ik er per se graag vrienden mee wil zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat zij een hele goede vriendin zou zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha nee. Je klinkt wel als een celeb maar zoals elke celeb, als je die gene echt gezien hebt enz is hij/zij normaal. (:
    -zeik verhaal wat niemand snapt ofzo- :3


    when words fail, music speaks.

    Ivan schreef:
    (...)
    Ik heb dat met twee personen op Q. Niet dat ik er per se graag vrienden mee wil zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat zij een hele goede vriendin zou zijn.

    Haha, (krul) Wie? :9~ Ik weet niet, ik heb nog nooit echt het gevoel gehad dat iemand onbereikbaar voor me is, maar dat komt omdat die mensen meestal zelf met mij beginnen te praten (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Windfall schreef:
    Haha nee. Je klinkt wel als een celeb maar zoals elke celeb, als je die gene echt gezien hebt enz is hij/zij normaal. (:
    -zeik verhaal wat niemand snapt ofzo- :3

    Ja maar jij hebt mij gezien en daarom ben ik nu normaal voor je (huil) :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik weet wie Onbereikbaar voor Rose en Samira zijn haha ^^. T begint met Torres en eindigt op Ronaldo haha :3


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Ik weet wie Onbereikbaar voor Rose en Samira zijn haha ^^. T begint met Torres en eindigt op Ronaldo haha :3

    Nee kijk, ik heb een theorie. Omdat ik en Samira onbereikbaar zijn, en zij ook, zijn we voor elkaar bereikbaar. Jaja:9~

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 18:21 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eh, okee. Ik ben niet heel slim. geloof ik haha :3. Als het Wk in 2018/2022 in Nederland komt, dan hoop ik dat ze nog spelen haha :3


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Eh, okee. Ik ben niet heel slim. geloof ik haha :3. Als het Wk in 2018/2022 in Nederland komt, dan hoop ik dat ze nog spelen haha :3


    Doen ze wel anders ga ik dood.
    En negatief + negatief = positief, dus die theorie van Rose klopt weetjewel. :9~

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 18:25 ]


    Smiling but close to tears.