• Op school word ik veel gepest omdat ik rood haar heb wordt ik veel uitgescholden voor wortel en wortelsap wat vinden jullie wat moet ik doen ik heb geen zin om naar een leraar te gaan want dan voel ik me een verrader wat vinden jullie van pesters

    Gr Wortel


    Mijn geheim is geheim

    Ik denk dat iedereen wel 't zelfde denkt over pesters. Het is 'n cliché, maar je moet erboven staan. 8D En ik vind 't helemaal niet zo'n slecht idee om naar de leraar te gaan. Dan ben je juist dapper.


    "I shut my eyes in order to see.'

    rood haar is schattig!

    wacht maar ik kom ze wel ff....


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tja, eh, ik kan maar met een opschieten: Jody(krul)

    De rest haat ik(cat)
    Of ze haten mij.

    Ik haat pesters. En alsjeblieft wees blij met je rode haar, ik vind dat echt superschattig en al helemaal bij jongens.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vind rood haar juist leuk (:

    En naar een leraar gaan is helemaal niet verraden,
    Gewoon doen.
    En anders naar je ouders ofz.


    You don't fall, you hugged the floor.

    Happysnail schreef:
    Ik denk dat iedereen wel 't zelfde denkt over pesters. Het is 'n cliché, maar je moet erboven staan. 8D En ik vind 't helemaal niet zo'n slecht idee om naar de leraar te gaan. Dan ben je juist dapper.

    Happysnail schreef:
    Ik denk dat iedereen wel 't zelfde denkt over pesters. Het is 'n cliché, maar je moet erboven staan. 8D En ik vind 't helemaal niet zo'n slecht idee om naar de leraar te gaan. Dan ben je juist dapper.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Pester zijn gemeen, ze hebben geen leven en daarom maken ze er een ten koste van anderen.
    Negeer ze, rood haar is mooi ik ben jaloers op jou! Zolang er mensen zijn die achter je staan, kom je overal doorheen!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Éen ding: Ze verdienen je aandacht niet. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Echt? Ik vind rood haar altijd heel mooi! Stiekem zou ik zelf ook wel rood haar willen hebben maarja.
    Maar je moet gewoon roepen: 'Wacht maar! Ik stuur Estrella op je af!' Btw kun je me hun adres geven? Dan regel ik het wel Muwahahahaha
    Nee oke, negeren dat werkt bijna nooit. Je moet gewoon zeggen: 'Ja cuwl he? Ik vind rood haar ook al zo mooi!' en dan gewoon lachen! Daar kunnen pesters neit tegen. Je moet altijd ze gelijk geven! In dat soort situaties!

    Gaan, ook al voel je je dan een verrader. Het is zielig als mensen je gaan pesten omdat je rood haar hebt .__.


    Destroy what destroys you.

    Negeer ze, dat werkt het beste. Laat niet zien dat het je raakt, maar wees maar trots op je rode haar!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik denk eigenlijk niet dat je het heel erg vind? Ten slotte zet je zelf ook 'wortel' als afsluiting onderaan je topic en niet je naam ofzo?

    Maar- Pesters zijn gewoon een stelletje watjes die niets beters kunnen als mensen kleineren en zich daardoor groot voelen. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Wees blij met je rode haren.
    Een vriendin van mij heeft dat ook en wordt er ook mee uitgescholden. Maar als het erop aankomt verft bijna iedereen hun haren rood ;o

    Dus dan snap ik dat commentaar ook niet zo goed :') -gewoon jaloers en denken dat ze stoer doen-


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Rood haar is leuk.
    En ik zou me niet te veel aantrekken van wat die pesters zeggen. Want volgens mij wordt iedereen ooit wel ergens voor gepest. Negeer ze en laat ze merken dat het je niets kan schelen wat ze zeggen. Pesters voelen zich gewoon heel erg stoer als ze anderen kunnen kleineren.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.