• Ik heb echt dringend boeken nodig om onderweg naar vakantie te lezen. Heeft iemand van jullie echt een aanrader? Waar je helemaal van denkt als je hem uit hebt: wow.
    En ja, de Twilight saga ken ik onderhand wel (:

    Mijn aanrader:
    - Hush Huhs - Becca Fitzpatrick (engels)


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vind dit is alles van Aiden Chambers een geweldig boek. Vooral omdat het onvoorspelbaar is, en toch weer voorspelbaar. Écht zo mooi.


    SLOAN.

    ik vind Bonustrack van Robin Benway nog goed


    Life is all about having a good time.

    Voor ik doodga van Jenny Downham,
    Hij is er ook in 't Engels: Before I die,
    Het boek is echt prachtig, ik liep echt een half uur te janken toen ik het uit had gelezen.


    wth.

    xLilian schreef:
    Voor ik doodga van Jenny Downham,
    Hij is er ook in 't Engels: Before I die,
    Het boek is echt prachtig, ik liep echt een half uur te janken toen ik het uit had gelezen.

    Jup, ben ik het helemaal mee eens, iedereen zat me gek aan te staren als ik weer met rode ogen de tent uit kwam :Y)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    xLilian schreef:
    Voor ik doodga van Jenny Downham,
    Hij is er ook in 't Engels: Before I die,
    Het boek is echt prachtig, ik liep echt een half uur te janken toen ik het uit had gelezen.
    Ja, dat boek heb ik al aan m'n ouders gevraagd voor in de auto. Ik neem de engelse versie, want ik vind engels altijd veel mooier.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    (...)Ja, dat boek heb ik al aan m'n ouders gevraagd voor in de auto. Ik neem de engelse versie, want ik vind engels altijd veel mooier.


    Je zult niet teleurgesteld worden, echt een prachtig verhaal.


    wth.

    Duizend schitterende zonnen, het vervolg op de Vliegeraar. Echt zo'n mooi boek! Ik heb mijn vorige vakantie "De ontdekking van de hemel gelezen" echt wauw, maar hij is dik 1000 pagina's en Mulisch schrijft heel zwaar. The Clique is ook heel leuk (GossipGirl maar dan bij jongere meisjes), ben verslaafd aan die boekjes. x'] maar niet echt vakantieleesvoer, hihi.


    It's time to be happy again.

    perleblanche schreef:
    Duizend schitterende zonnen, het vervolg op de Vliegeraar. Echt zo'n mooi boek! Ik heb mijn vorige vakantie "De ontdekking van de hemel gelezen" echt wauw, maar hij is dik 1000 pagina's en Mulisch schrijft heel zwaar. The Clique is ook heel leuk (GossipGirl maar dan bij jongere meisjes), ben verslaafd aan die boekjes. x'] maar niet echt vakantieleesvoer, hihi.
    Eigenlijk maakt het aantal pagina's me helemaal niks uit. Ik hou juist van dikke boeken. Maar wat bedoel je precies met 'zwaar'? En waar gaat het ongeveer over?


    it's so empty living behind these castle walls

    Misschien klinken deze boeken kinderachtig, maar ik vind ze mooi en zo kinderachtig zijn ze niet.

    Sproetenliefde [by Maren Stoffels]
    Vlucht van Elin [by Maren Stoffels]
    Tara vecht terug [by Maren Stoffels]

    En deze, maar dat is wel een heel moeilijk boek: Een schitterend gebrek [by Arthur Japin]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    - 13 Reasons Why, is er wel alleen in het engels. En ik weet de schrijver zo 1,2,3 niet.
    - Indringer, weet ik ook al de schrijfster niet.xd


    everything, in time

    Boeken van Helen Vreeswijk zoals de Stalker en Chatroom. Dat zijn dikke en spannende boeken die je in een keer uit wilt lezen. Ook spannend is Waanzin - Mel Wallis de Vries. Andere boeken die ook leuk zijn: Annemarie Bon - Oppassen, Anne-Laure Bondoux - De Tranen van de Moordenaar.


    -

    Cadillac schreef:
    (...)Eigenlijk maakt het aantal pagina's me helemaal niks uit. Ik hou juist van dikke boeken. Maar wat bedoel je precies met 'zwaar'? En waar gaat het ongeveer over?

    De vliegeraar is veel beter dan duizend schitterende zonnen, vind ik :')
    Duizend zonnen is een beetje het zoveelste verhaal over een mishandelde vrouw.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    De boeken van Prestom em Child vind ik erg goed.Ze hebben een serie geschreven over een FBi agent en zijn broer. Echt een geweldige serie,maar je kan ze wel appart lezen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als je van fantasy houdt:
    De Leugens Van Locke Lamora - Scott Lynch
    (en het vervolg: Rode Zee Onder Een Rode Hemel)

    De Stravaganza-reeks van Mary Hoffman

    Anders:
    De Zusjes Boleyn - Philippa Gregory
    De Erfenis van de Boleyns - Philippa Gregory

    De Deluxe- reeks van Anna Godbersen

    De It-girl- reeks van Cecily Von Ziegar


    Home is now behind you. The world is ahead!

    The Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky (Engels).
    Ik heb hem zelf nog niet gelezen, maar hoorde dat ie heel goed is, dus ik ga hem in London kopen als ik daar ben (donderdag)
    of Harry Potter? (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.