• Ja! Ik wacht nu al een week op een pakketje, kom ik eindelijk aan bij het huis van mijn moeder, waar dat afgeleverd zou worden.. Is het er nog niet! En ik wil het zooo graag hebben! Normaal boeit het me niet zo, hahah maar dit pakketje is speciaal!

    Hebben jullie dat ook wel eens, dat je zo lang al aan het wachten bent op iets en steeds zo chagrijnig word/geiriteerd raakt als het er dan uiteindelijk nóg steeds niet is?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja ><

    Ik wil mijn jurk!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja haha zo vervelend. Succes met wachten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, maar niet met bestellingen. Meer met mailtjes.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Ja, maar niet met bestellingen. Meer met mailtjes.
    Tis geen bestelling, tis een cadeau. En ik wil het NuNuNu, haha. Ja met mailtjes heb ik dat ook wel ja.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ivan schreef:
    Ja ><

    Ik wil mijn jurk!
    Jij hebt een jurk gekocht? -benieuwd is en totaal offtopic-:Wat voor jurk?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, dat heb ik ook heel erg hoor. Echt irritant, (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het altijd met cadeau's en met bestellingen van de Attitude Holland, die duren altijd zo lang xo


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ja, echt verschrikkelijk


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Springbreak schreef:
    Ja haha zo vervelend. Succes met wachten.
    Ghehe danku :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, ik heb serieus iets van een half jaar moeten wachten op een CD die ik gewoon op een NL site had besteld (hij moest wel vanuit Japan komen, maarja :') )


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik wacht nu 4 dagen op mn voetbalshirts, na 1 dag was ik al vreselijk ongeduldig aan het worden haha(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik moet nog één poster krijgen en nog iets uit Duitsland dat deze week binnen moet komen

    Psychic schreef:
    Ja, maar niet met bestellingen. Meer met mailtjes.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zeker wel!


    Fat chance.

    Als ik iets bestel, heb ik dat altijd wel ja. Maar ik bestel bijna nooit wat via internet, etc.


    Some people make the world special just by being in it