• Weet iemand een site waar ik Adidas original vesten kan bestellen? Graag een site, geen winkel dus. En hij moet Nederlands zijn. (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    De site van Men At Work? Lol, alsnog een winkel, maar die leveren vast ook wel.


    You move me ......... Kurt

    De Adidas site?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    De Adidas site?


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    http://www.adidas.com/nl/homepage.asp

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 16:39 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je bedoelt die me het logo achterop? Die zijn onbetaalbaar duur zeg. Ik ben er voor aan het sparen.

    Genisis schreef:
    Je bedoelt die me het logo achterop? Die zijn onbetaalbaar duur zeg. Ik ben er voor aan het sparen.


    zelfde probleem. :[
    En iedereen op mijn school heeft ze ook, dus kan ik ook vet moeilijk een kleur vinden die iemand nog niet heeft.


    Alleen maar tranen van geluk

    Genisis schreef:
    Je bedoelt die me het logo achterop? Die zijn onbetaalbaar duur zeg. Ik ben er voor aan het sparen.


    Ja. Zelf heb ik er al 2, maar ik wil er nog een bij.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Die vesten zijn echt een hype. Ik vind ze vre-se-lijk. Elk 13 jarig kind loopt er mee rond, ik snap het niet hoor. Waar blijven de mensen met een eigen stijl ipv iedereen nadoen zodat je safe blijft. Nederland wordt steeds saaier o.a. door die adidas vestjes.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 16:51 ]

    Echt heeeeel veeel mensen op mijn school hebben die o.o Vooral de wuppen en 2e klassers. Maar ik weet geen site ofzo.(krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Welke met zo'n logo op je linkerborst ervan? Mensen op mijn school hebben ze in felroze en felblauw. Mijn vraag: Is die er in het rood? (cat)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Blaze schreef:
    Welke met zo'n logo op je linkerborst ervan? Mensen op mijn school hebben ze in felroze en felblauw. Mijn vraag: Is die er in het rood? (cat)


    Ja, een rode met witte strepen en het witte logo achterop.

    Ik heb een zwarte met witte strepen en wit logo, van de Coach. Misschien daar even kijken? (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geen idee. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Voiceless schreef:

    Ja, een rode met witte strepen en het witte logo achterop.

    Oeh, hebben! Weet je misschien ook hoe duur? Niet dat ik het zelf betaal, maar mijn ouders wel x'D


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ik heb 4 vesten. hihi. :"D
    zo onbetaalbaar zijn ze niet hoor. vind ik. :')


    Life is a beautiful struggle

    Die vesten heeft iedereen tegenwoordig. ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.