• Ik weet niet precies of het hier hoort.

    Maar de laatste dagen tot weken krijg ik telkens ik iets aanklik (een story, topics, ...) krijg ik een soort van melding: uw gegevens zijn verloren gegaan, moet er een rapport verstuurd worden en dan kan ik kiezen tussen verzenden en niet verzenden.
    Nu kreeg ik zojuist erbij: het probleem blijft duren bij www.quizlet.nl, daardoor kan deze pagina niet worden hersteld.

    Ik weet niet precies wat het probleem is, maar dit is wel vervelend.

    Edit; ik heb het nog steeds en vaker of vroeger. En dit is wat ik dan krijg.
    Dat kader dus en als ik dan op niet verzenden klik wordt het wit en keert daarna alles terug. Maar soms lukt het dan niet en krijg ik een geheel witte pagina met enkele zinnetjes dat ik niet terug kan gaan naar de site.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 14:54 ]

    ik heb ook een keer zo'n bericht gehad maar toen klikte ik op niet verzenden en toen deed de computer het daarna gewoon weer...


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik heb dat ook om de vijf minuten ofzo, echt irritant. Maar ik heb het nou ongeveer een maandje, terwijl ik het eerst nooit had. En om nu een andere internetbrowser te downloaden is ook weer zo'n gedoe.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 18:46 ]

    awakening schreef:
    Ik heb dat ook om de vijf minuten ofzo, echt irritant. Maar ik heb het nou ongeveer een maandje, terwijl ik het eerst nooit had. En om nu een andere internetbrowser te downloaden is ook weer zo'n gedoe.
    (cat)


    Jhaa, ik download ook niets anders.
    Mijn laptop telt al een veel aantal jaartjes, dus ik probeer er mee te leven. Al heb ik soms de neiging hem het raam uit te gooien xp