• Kort geleden (I guess) was er ergens een topic waar ik dit berichtje las:
    Of eventueel een soort instelling dat elke story maar 48 uur per maand ofzo in de top mag staan?

Mijn suggestie precies is dus dat elke story maar 1 keer in de week, maand of om de zoveel dagen in de top kan komen, wat wel duidelijk is nu. Zo krijgen andere stories meer aandacht en worden niet alleen dezelfde stories de top in gepropt. Elke story zouden we een kans moeten geven.

-- Just a suggestion.

[ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 19:10 ]

Some people are art and do art at the same time

He, dat was mijn idee :Y)

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ik denk niet dat zoiets haalbaar is. Sommige stories worden om middernacht gekudeod, waardoor ze even in de top komen maar er tegen de ochtend alweer uit zijn. Deze stories hebben dan in de top gestaan, maar kunnen volgens de voorwaarden omdat ze er al ingestaan hebben er niet meer in komen.

Your make-up is terrible

ik denk dan elke week of op zijn minst elke 3 dagen maar ik ben wel voor (mocht dit haalbaar zijn)

[ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 19:03 ]

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Assassin schreef:
    Ik denk niet dat zoiets haalbaar is. Sommige stories worden om middernacht gekudeod, waardoor ze even in de top komen maar er tegen de ochtend alweer uit zijn. Deze stories hebben dan in de top gestaan, maar kunnen volgens de voorwaarden omdat ze er al ingestaan hebben er niet meer in komen.

Hmm, das wel waar.
    Of eventueel een soort instelling dat elke story maar 48 uur per maand ofzo in de top mag staan?

Silverton schreef:
    ik denk dan elke week of op zijn minst elke 3 dagen maar ik ben wel voor (mocht dit haalbaar zijn)

Dat is dan nog enorm veel hoor.

Lupone schreef:
    (...)

Hmm, das wel waar.

Dat vind ik wel een goede.

Your make-up is terrible

Lupone schreef:
    He, dat was mijn idee :Y)

Klopt (krul)

Assassin schreef:
    (...)

Dat vind ik wel een goede.

Daar kan dan normaal gezien niet echt mee geklooid worden, plus dat is het meest eerlijk voor iedereen. Als je meer tijd gaat geven, gaat het nog vrij eentonig blijven, denk ik.

Lupone schreef:
    (...)

Dat is dan nog enorm veel hoor.
    ja, maar je ander idee was beter (48 uur)

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Lupone schreef:
    (...)

Hmm, das wel waar.

This. This is good. This I like. ^^

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Whii, goede-ideeen-bui vandaag *O*

I like that suggestion too :]

Lupone schreef:
    (...)

Hmm, das wel waar.

Dit is inderdaad een goed idee. Ik ben voor! (:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Lupone schreef:
    (...)

Hmm, das wel waar.

Mee eens. :Y)

•*• Lululu •*•

Die suggestie zal ik dan even in de beginpost zetten en Lupone/Evelien kan de titel wel even aanpassen?