• Haha, ik had vandaag zoooo'n lol!
    Ik was met mijn vriendje naar de stad en ik moest even naar de rabobank. Dus wij daarheen lopen, in deze hitte, maar onze wandeling werd beloont! Als je pint, heb je zeg maar zo'n gleuf waar dat geld uit komt, right? (krul)
    Daar lag een briefje van €50,-. De mensen voor ons waren die vergeten en ze liepen al een heel eind van de bank af. Tja, dat geld heb ik dus mooi gehouden. Daarvan hebben we lekker gegeten en wat er over is heb ik gehouden. Dat mocht van Thomas, haha =D. Soms is hij wel lief, hoor!
    Geweldig toch? (krul)
    Zouden jullie het hebben gehouden?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cadillac schreef:
    Als ik die mensen nog zag lopen had ik het ze gegeven hoor. Sorry, maar 50 euro is niet niks; en zelf zou ik ook willen dat mensen het me terug zouden geven.


    Only losers can act the way you do

    Als ik ze zag lopen zou ik het afgeven,anders zou ik het houden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als mensen hun geld vergeten bij de bank word het na zoveel seconden ingeslikt. Vaak duurt dat nog te lang waardoor anderen het kunnen meenemen. Tis wel zo, dat er camera's hangen, dus als ze het navragen bij de bank, dan zien ze wel dat jij het gepakt hebt :x.

    Ik zou het in ieder geval niet gehouden hebben. Als ik zeker weet dat het van die mensen was was ik ze achterna gelopen en anders had ik gewacht tot de automaat het geld weer ingeslikt had. Ik weet dat dat heel schijnheilig klinkt, maar anders speelt mijn geweten op, ik kan dat gewoon niet (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    ja denk het wel:D

    Ik zou er achter aan hebben gerend.


    Life is hard and then we die

    Pixar schreef:
    Als ik de mensen niet meer terug kon vinden, ja:Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Tuurlijk! Als je nie weet van wie het is, of de mensen zijn al heel ver weg...Wat anders? Als je ermee naar de politie gaat, gaan zij er toch lekker een pint van zuipen...:S

    Gehouden :$ heb het vast harder nodig dan hun

    ILY:Y)


    Auch tote tiere brauchen liebe <3

    Pixar schreef:
    Als ik de mensen niet meer terug kon vinden, ja:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nee hoor, schandalig! Ik zou meteen achter die mensen aanlopen en het teruggeven!
    Stiekem doe ik dat lekker niet. 50 euro is niet niets hoor (: Behalve als ik ze nog kon inhalen ofzo.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 20:59 ]


    MUSIC && FASHION

    Psychic schreef:
    Ik weet het niet. Als ik niet wist van wie het geld was wel, maar als het echt heel veel was had ik het bij een dichtsbijzijnde winkel afgegeven.

    No offence, maar wat denk je zelf?
    dat de mensen van de winkel dan gaan wachten tot iemand het geld op komt halen?

    (krul)

    i don't think so...


    I solemny swear i am up to no good

    Wat zijn we lekker geldgierig. 50 euro verliezen is heel veel. Ik heb een keer een man zijn portomonee gevonden, Ik heb toen die hele camping afgelopen tot dat hij wou stoppen.


    Some angels have no wings.

    Cadillac schreef:
    Als ik ze die mensen nog zag lopen had ik het ze gegeven hoor. Sorry, maar 50 euro is niet niks; en zelf zou ik ook willen dat mensen het me terug zouden geven.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik zou het zeker ook gehouden hebben :'D


    -

    Ik zou achter ze aan rennen en roepen dat ze 50 euro zijn vergeten. Als ze niet reageren zou ik het wel hebben gehouden.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 19:37 ]


    *insert philosophical cringe expression here*