• Haha, ik had vandaag zoooo'n lol!
    Ik was met mijn vriendje naar de stad en ik moest even naar de rabobank. Dus wij daarheen lopen, in deze hitte, maar onze wandeling werd beloont! Als je pint, heb je zeg maar zo'n gleuf waar dat geld uit komt, right? (krul)
    Daar lag een briefje van €50,-. De mensen voor ons waren die vergeten en ze liepen al een heel eind van de bank af. Tja, dat geld heb ik dus mooi gehouden. Daarvan hebben we lekker gegeten en wat er over is heb ik gehouden. Dat mocht van Thomas, haha =D. Soms is hij wel lief, hoor!
    Geweldig toch? (krul)
    Zouden jullie het hebben gehouden?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had het absoluut gehouden. Zeker weten.


    *~* Proud Luxury *~*

    ik hou niet van als ik iemand geld vind en ik weet van wie en daarna lekker lopen uitgeven ik zou terug naar de bank gaan.


    Some angels have no wings.

    Predictable schreef:
    Natuurlijk zou ik het gehouden hebben. Haha, dit klinkt vet hard maargoed. Moeten die mensen maar beter opletten, als ik geld zou vergeten zou ik het vast ook niet terugkrijgen ofzo. (:

    ik ook :X
    haha

    Ik zou het zelf ook hebben gehouden hor. :'$


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Predictable schreef:
    Natuurlijk zou ik het gehouden hebben. Haha, dit klinkt vet hard maargoed. Moeten die mensen maar beter opletten, als ik geld zou vergeten zou ik het vast ook niet terugkrijgen ofzo. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als ik die mensen nog zag lopen, dan zou ik het terug geven ja x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik zou het houden.
    Nja ik heb mn mening vanaaf al persoonlijk gegeven aan Geesz & ik geef haar grootgelijk.
    Ik bedoel, ik ga de stad niet doorzoeken met pardon bent ik 50 euro kwijt?

    we gaan gewoon weer naar benzine pomp ijsje halen en monster shot ;D


    Vampire Heart.

    DianeESCAPE schreef:
    ik zou het houden.
    Nja ik heb mn mening vanaaf al persoonlijk gegeven aan Geesz & ik geef haar grootgelijk.
    Ik bedoel, ik ga de stad niet doorzoeken met pardon bent u 50 euro kwijt?

    we gaan gewoon weer naar benzine pomp ijsje halen en monster shot ;D


    Vampire Heart.

    Ik weet niet wat ik zou doen, misschien zou ik ook wel de bank ingaan -als het een automaat is bij de bank, niet zo'n een in de muur xD-, en dan aangeven dat iemand 50 euro is vergeten. Daar kunnen ze na gaan wie het laatst gepint heeft...

    Maar, ik heb zelf ook eens 20 euro gevonden, en dat was toen ik aan het fietsen was dus het lag in het gras naast het fietspad. Toen heeft mijn moeder de politie gebeld met de mededeling dat ik 20 euro had gevonden, en toen mocht ik het houden. Tenzij de persoon zich zou melden van wie het was, maar dat gebeurde niet:D Dus ik was 20 euro rijker:D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wow! :O Jij hebt echt geluk gehad hoor :P

    Ik zou het ook lekker in mijn zak steken hoor. Sneu voor die mensen, maarja, moet je maar niet laten liggen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Reassurance schreef:
    Zelfs al zag ik die mensen had ik het gehouden, haha :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    wunschen schreef:
    Yups.


    I need you like a heart needs a beat

    ik zou het lekker in me portomoneetje stoppen, hadden ze maar moeten opletten oor -,-'


    overrated


    Wie zijn geld niet optilt,heeft zijn geld verspilt..

    Ik zou het lekker houden..:Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Predictable schreef:
    Natuurlijk zou ik het gehouden hebben. Haha, dit klinkt vet hard maargoed. Moeten die mensen maar beter opletten, als ik geld zou vergeten zou ik het vast ook niet terugkrijgen ofzo. (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.