• Oke wtf, ik heb gewoon serieus al één week helemaal geen honger meer ofzo. Als ik wat wil eten krijg ik het amper weg, of met veel moeite. Of ik vergeet gewoon helemaal te eten.

    Woensdag heb ik de hele dag niets gegeten, en donderdag hebben we om kwart voor 10 patat 's ochtends gehaald op de markt -kon wel kotsen daarna-
    Vrijdagavond om kwart voor 6 's avonds ging ik ontbijten met pizza & zaterdag weer de hele dag niets. En vandaag alleen een koekje, haha.

    Ik val zo wel af, haha. En niet eens omdat ik het wil ofzo :Y)

    Nog meer mensen die soms zo raar eten?(cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb 't ook, altijd als het ineens warm is.

    Ja soms heb ik echt geen honger en kan ik een hele dag niets eten en soms moet ik gewoon iets eten want dan krijg ik buikpijn. Maar toch eet ik best veel en ben ik dol op eten. Toch ben ik zo dun dat mensen wel eens vragen of alles goed met me gaat :|


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Heb ik ook. Sinds een paar weken heb ik geen honger meer(meestal toch) en als ik eet, is het veel minder dan normaal xo


    Don't be a drag, just be a queen.

    Altijd als het heel erg warm weer is , heb ik nooit zin in Warm eten, Mijn moeder ook niet echt, Dan leven we meestal van brood met salade en soms kopje soep ofso (krul)


    I solemny swear i am up to no good

    Crossroads schreef:
    (...)

    Ik ben jaloers:O:O
    Op het moment drink ik heel veel, alleen maar goed want normaal drink ik veel te weinig =x


    Daar heb ik ook last van...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.