• Ja dat vroeg ik me ineens even af. En dan bedoel ik niet alleen via bijvoorbeeld een smsje of msn, want dat gaat veel makkelijker, maar ook in het echt?

    Ik heb het zelf nog nooit gezegd, iemand wel ooit tegen mij, maar ik kreeg het mijn strot niet uit. Lekker awkward moment daar :')

    En jullie? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, tegen mijn vrienden. En dan nog niet eens tegen ze allemaal, ik denk tegen maar 2 of 3 van hun.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 15:19 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    ja, maar eigenlijk zeg ik dat niet zo veel.

    Nu mijn vriend en ik al iets meer dan 2 jaar samen zijn durf ik dat zo wel ongeveer te zeggen :Y)


    You’re falling into history.

    Nee. Ik praatte er gisteren nog over met enkele vriendinnen buiten om 12:00 's nachts en iedereen dacht dat we over onsmakelijke dingen aan het praten waren. we waren een beetje aangeschoten. Maar wij vonden dat je dat alleen kan zeggen tegen iemand als je het ook écht meent. Dus niet persé als iemand het tegen jou zegt, dat je dat ook terug moet doen. :Y)


    All was well.

    Jep, ik heb het al wel in het echt gezegd. Tegen mijn mama, en tegen mijn vriendje.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, tegen mijn vriendje. En regelmatig tegen vrienden.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nooit face to face.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Twee weken terug, heb ik dat gezegd. Maar dat was in een gesprek met een jongen, waar ik hem vertelde wat hij voor me betekende. Het was niet echt akward, eerder mooi en lief. Aangezien hij dat ook wel zo voelt, dus het is niet zo dat het echt stom en ongemakkelijk was.


    Wie du mir, so ich dir.

    nerveus schreef:
    Nooit face to face.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ja (':


    Some people make the world special just by being in it

    Meerdere keren, maar 1x dat ik het echt meende. Tegen een jongen dan.
    Tegen vrienden zeg ik het wel vaker (: En dan meen ik het ook, maar dat is anders.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    1 keer, toen m'n toenmalige vriend tegen mij zei: 'Ik hou van je.' Tsja, dan kun je haast niet anders dan 'Ik ook van jou.' Ik voel me nog steeds verward over dat moment, aangezien ik niet echt weet wanneer ik van iemand hou.

    Tegen vrienden heb ik het nooit gezegd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tegen mijn ouders.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jep.
    Even kijken tegen wie;
    - Cas
    - Krull
    - Nikki
    - Annemarie
    - Renée
    - Vera
    - Mijn moeder/vader/broertje/zusje
    Ja, dat is 'm. De belangrijkste personen in mijn leven dus ^^


    Life is hard and then we die

    Tegen mijn vriendje, gisteren voor het eerst, eerlijk gezegd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'