• Als je je ID en pinpas kwijt bent? Want ik ben ze als sinds mijn verjaardag kwijt (27 mei). En nu weet ik niet wat ik moet doen, want ik wil uitgaan maar dan heb ik een ID nodig maar weer een nieuwe pinpas en ID aanvragen kost geld. En ik kan ze echt nergens meer vinden =S

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 19:37 ]

    Gewoon aanvragen? Je hebt sowieso een id nodig, anders krijg je misschien wel een boete.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je moet je pinpas dan wel laten blokkeren hè? Want zijn ze gestolen? Als dat het geval is moet je wel aangifte doen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ah, da's balen =/
    Je hebt 2 opties:
    - zoeken, zoeken, zoeken, zoeken, totdat je 'm vindt.
    - opgeven en opnieuw aanvragen (:
    Veel succes met wat je dan ook gaat doen :3


    wth.

    Caithlyn schreef:
    Je moet je pinpas dan wel laten blokkeren hè? Want zijn ze gestolen? Als dat het geval is moet je wel aangifte doen.


    Dat weet ik dus niet, of ze gejat zijn ><' Echt kudt is dit!

    Gewoon aanvragen, zit niet veel meer op he


    'All that shines turns to rust'

    Als je niet zeker weet of ze gejat zijn of niet, is het vooral verstandig om je pinpas te laten blokkeren en dan een nieuwe aan te vragen.
    Ook zeker een nieuwe ID aanvragen, want vanaf je 14e ben je verplicht hem altijd bij je te hebben. Als je dat niet hebt krijg je dikke boete. ;']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Treasures schreef:
    Als je niet zeker weet of ze gejat zijn of niet, is het vooral verstandig om je pinpas te laten blokkeren en dan een nieuwe aan te vragen.
    Ook zeker een nieuwe ID aanvragen, want vanaf je 14e ben je verplicht hem altijd bij je te hebben. Als je dat niet hebt krijg je dikke boete. ;']


    Haha, ik neem 'm serieus nooit mee. Vind ik persoonlijk te veel risico. Straks raak ik 'm ergens kwijt of worden 'ie gestolen.

    En weet je eigenlijk of er geld van je rekening is afgehaald? Want dan weet je sowieso zeker dat ie gestolen is. Maar je moet 'm inderdaad blokkeren en natuurlijk een nieuwe ID aanvragen (:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 20:27 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Treasures schreef:
    Als je niet zeker weet of ze gejat zijn of niet, is het vooral verstandig om je pinpas te laten blokkeren en dan een nieuwe aan te vragen.
    Ook zeker een nieuwe ID aanvragen, want vanaf je 14e ben je verplicht hem altijd bij je te hebben. Als je dat niet hebt krijg je dikke boete. ;']


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    je moet ze sowieso als zoek opgeven :3
    en misschien je pinpas blokkeren :3
    -of hoe je datook schrijft-
    verder nog goed zoeken en daarna een nieuwe aanvragen :3