• De stelling van vandaag luidt:
    De zomervakantie zou moeten ingekort worden naar 1 maand en de rest verspreidt over het hele schooljaar

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, anders is het zo ingewikkeld. Doe mij maar een lange vakantie!

    Oneens, de zomervakantie is al kort genoeg!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    VampEye schreef:
    Oneens, de zomervakantie is al kort genoeg!


    Kort?
    pfffff, ik vind hem te lang haha.


    Smiling but close to tears.

    BLIND schreef:
    Oh hell no! Met 30 graden in een snikheet klaslokaal zitten zeker? Nee, geef mij maar lekker 2 maanden vrij en en dan 2 weken kerstvakantie, en hier en daar nog een week of paar dagen vakantie (:


    hoi, jij bent leuk.

    Nee, ik vind het zo wel prima :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Argentinia schreef:
    Nee.
    dan is het bloedheet en dan moeten wij naar school.
    ik heb trouwens 9weken zomervakantie.:9~


    wth.

    Oneens heb liever in 1 stuk vakantie anders is dat zo in dagen en dan is dat niet leuk


    Keep on smiling

    1 of 2 weken mogen er af,ma toch ni meer hoor.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haah ik ben het als enige er mee eens (krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Oneens, zomervakantie is de enige vakantie waarbij je echt helemaal los kunt gaan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Epiphany schreef:
    Oneens.
    Ik zou willen dat het hetzelfde was als in Rusland. De hele zomer (en dan letterlijk vanaf het begin tot het einde) vrij. :'D Zit je ook niet met die hitte.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    BLIND schreef:
    Oh hell no! Met 30 graden in een snikheet klaslokaal zitten zeker? Nee, geef mij maar lekker 2 maanden vrij en en dan 2 weken kerstvakantie, en hier en daar nog een week of paar dagen vakantie (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nee kun je eens echt lang ontspannen en op vakantie gaan en zoals de meeste voormij al zeiden is het inderdaad leuker om met die hitte thuis te zijn.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    50/50
    ik vind het niet zo erg om met ditr weer op school te zitten want bij ons is het altijd koud (ook in de winter xD)
    maar na 2 maanden weet je onderhand niets meer te doen dus dan wil je soms wel weer naar school...


    you were born original don't die as a copy

    Jaaa :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.