• Ik heb op woensdag altijd om 13.50 -mijn laatste uur- economie, en daarvoor een pauze.
    En ik liep toevallig in mijn pauze langs het lokaal van die leraar, dus ging vragen: 'Gaat eco nog door?'
    Want het valt best wel vaak uit, omdat ie vet vaak niet op school is, blabla.
    Zei die man terwijl die door zijn boek bladerde: 'Jongens, dit lijkt toch allemaal op elkaar, die stof. En het is veel te mooi weer. Hup naar buiten jullie! Fuck economie vandaag, ik wil ook eerder naar huis. Zeg maar tegen de rest dat het niet doorgaat.'
    Serieus, ik hou van die man <3 En het is ook nog eens mijn mentor haha (cat)

    Hebben jullie ook zulke chille leraren?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 19:53 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    WHOA, da's chill D:
    Meh nee, alleen de muziek-docent zegt wel eens 5 minuten voor de bel: 'En nu optyffen'.


    I live for the applause, you will die for it.

    nope, alleen maar chaggo's


    Aan niets denken is ook denken.

    nee helaas niet T_T we hebben wel heel vaak dat er even 3 lwesuren uitvallen of een dag neit naar school hoeven of ipv 3 kwatier laatste uur maar 5 min,maar nooit dat zezeggen''geen zin in''


    If you believe in yourself anything is possible

    Ooh gelukzak !


    -

    Semetal schreef:
    WHOA, da's chill D:
    Meh nee, alleen de muziek-docent zegt wel eens 5 minuten voor de bel: 'En nu optyffen'.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    De mijne zijn wel chill, maar die doen dat soort dingen niet. Behalve mijn natuurscheikunde docent. Ik heb maar om de week les omdat hij de rest maar overbodig vind :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Haha beter x'D


    Vampire Heart.

    Nee. Bij ons vallen nooit lessen uit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh! -jaloers-
    heel soms, als die leraren echt weg moeten..

    Nee o.o
    Bij ons viel economie wel deels uit omdat we brandoefening hadden halverwege de les en daarna naar huis mochten :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, zulke dingen zijn geweldig soms.
    Onze BVO-lerares gaf ons het 7e en het 8ste uitval omdat het zulk mooi weer was.
    'En niet aan iemand doorvertellen hoor.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo ongeveer iedereen! Nou, buiten mijn kut wiskunde leraar dan.. (krul)

    Ik heb economie altijd het eerste uur. Die vent gaat met de klas achter de computers en ik blijf met mijn beste vriendin en nog 3 andere meiden in het lokaal achter.
    Met het schoolbord.
    En krijtjes.
    En melige ochtendzin.

    Dat ik überhaupt nog naar de les kom O.O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat deden ze bij mij ook wel eens x'D


    dream, dare, fly!

    Mijn Nederlandse leraar doet dat wel eens. Maar dat komt alleen maar omdat hij niet weet wat hij in de les moet doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.