• Hahaha, gisteren.
    Soms heb ik pyjama-dagen. Dan wil ik me gewoon niet aankleden en blijf ik de hele dag in m'n pyjama rondhangen. Ik was dus gisteren in de tuin enzo een boek aan het lezen. Opeens gaat de bel en mn broertje ernaartoe. Hij komt terug: 'Iris, het is voor jou'
    En ik dacht; NEEE FUCK! Ik had zero make-up op. Liep in een stom oranje t-shirt met een vreselijk broekje en m'n haar helemaal in de war. Ik stilletjes naar de deur toe en om het hoekje kijken. Staan daar allemaal jongens uit m'n klas 'om te laten zien waar ik woonde' Dat was echt awkward. Ik wilde dood.

    edit: en nu zit hij me uit te lachen op msn :(

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 23:00 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ochermm :') Dat is wel heel erg x'DD

    En ja, die dagen ken ik.xD Moet je nou net zo'n situatie treffen xD


    ars moriendi

    Oh men, vreselijk.
    Dat heb ik nou ook altijd ghehe.


    Your make-up is terrible

    Oh gosh, dat is echt erg :x
    Ik zou mezelf daarna echt een minuut voor m'n kop slaan x"D
    & ik doe dat niet, omdat ik weet dat er zulke dingen kunnen gebeuren :x


    wth.

    Dat is echt erg. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Whhehehe xD
    Ocharme, volgende keer eerst aan je broertje vragen wie het zijn misschien? x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hehe ik zou best wel schijt hebben :'] Misschien valt het toch mee. Ik draag zo'n doorschijnende jurk dus als de bel gaat trek ik altijd een ochtendjas eroverheen -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou doen alsof ik niet thuis ben en weglopen "x"


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik voel me er nooit echt opgelaten door. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Das echt kei erg


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Hehe, ik zou echt eerst naar boven lopen en me aankleden. :')
    No way dat ik zo voor iemand aan de deur ga komen, al was het de tuinman. :Y) ik loop altijd snel naar boven als ik in mijn pyjama zit, ook al is het niet iemand die voor mij komt.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 12:36 ]


    All was well.

    Zoiets had ik vanochtend ook. Ik was nét wakker. Echt net. gaat de deurbel. Dus ik met mijn slome slaperige hoofd naar de deur. Staat daar een knappe jongen voor de waterleiding (-.-") Sta ik daar dan in mijn hotpants pyjama broek met een topje erboven. Zonder make-up en alles. Dat is dan ook even slikken. Dus ik weet wat je mee hebt gemaakt.


    Music is the new sex

    Dat heb ik ook soms! Bij ons thuis mógen wij geen goede kleren aandoen (dus kleren die ik aan doe naar school, als ik weg ga, blabla) en dan draag ik thuis dus van die kleren uit de jaren stillekes vol met gaten in "nzo (zit wel supergoed!) en als er dan iemand komt :X Ik probeer altijd eerst rap andere kleren te gaan aantrekken^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Awww...

    Heb ik ook wel eens, doe ik een versleten trui van m'n ma aan(ze heeft ooit motten ofzo gehad, dus die valt haast uit elkaar), en dan alleen een shirt en majo(van toen ik 9 was)er onder. Ziet er zó dom uit... Komt de buurjongen opeens langs. O.o Snel een badjas aangedaan(ook van m'n ma, maar dan zonder gaten :P)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Aw, klote. :']
    Ik deed een keer de deur open in mn BH omdat ik dacht dat het mn ouders waren. Nou, niet dus..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Och, ik heb ik wel eens van die dagen. Ik ren dan altijd gelijk naar boven als ik de deurbel hoor en zeg tegen iedereen in huis dat ik er niet ben ;)

    Vreselijk voor je.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.