• ik kreeg op hyves dit bericht over een paar van deze foto's

    het filmpje waar alle foto's in staan:http://saartje447.hyves.nl/album/50998136/Met_Gina/tsBRvnUf/video/893158364/0/O_2i/

    bricht:

    Lieve Sarah je bent lekker,
    Ik stuur deze krabbel om je te becomplimenteren met je geweldige video! Jij en Gina nemen geweldige poses aan op de foto's die overigens prachtig overeenkomen met de tekst van de muziek. Helaas moet ik wel nog even benadrukken dat ik enkele foto's wel erg confronterend vind. Op die leeftijd al aan de alcohol zitten kan niet gezond zijn! Weet je wel wat dat met je hersenen doet? Jij hebt nu later vergrootte kans op alzheimer! Is dat nu stoer? nee! daarbij vind ik het feit dat jullie op enkele foto's weinig verhullende kleding aanhebben erg shockerend. De poses die jullie dan gelijktijdig aannemen maken dit alleen nog maar erger.

    We keep in touch,
    King Karel


    wat vinden jullie heeft hij gelijk als hij dit zegt.
    O een ding. dit was voor een opdracht voor school en ik heb niet echt die drank gedronken. de doppen zitten nog op de fles.

    oke ik vind dit duss niet leuk. ik ken die gozer niet eens en ik krijg gister dit bericht:
    Lieve Sarah,

    Het spijt me dat ik je naam verkeerd spelde, zo maak ik natuurlijk geen goede eerste indruk. De eerste indruk is natuurlijk altijd super belangrijk. Liefde op het eerste gezicht/krabbel gaat het dus al niet meer worden.
    Ik waag zodoende een nieuwe poging om tot verzoening te komen.

    Lieve sarah,
    wil je mijn verzoeningspoging aannemen?

    xje van je lieve vriend,
    Bart
    vinden jullie dat niet raar??? ik vind het egt wel weird. ik ken em echt niet.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 10:48 ]


    When words fail music speaks

    Lol, wat is die vent zijn probleem? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een deel gezien en er was echt niks raars aan hoor :8 ik weet niet wie dat berichtje heeft geschreven maar diegene is zelf volgens mij een beetje ouderwets/zupergelovig ofzo...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die vent is volgens mij een gelovige gek die wil dat alle vrouwen hun armen en benen bedekken en niets zeggen/drinken/ doen zonder toestemming of zoiets

    Gewoon niets van aantrekken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Reassurance schreef:
    Lol, wat is die vent zijn probleem? :')


    None but ourselves can free our minds.

    wie is die man eigenlijk (: ?


    everybody needs a song.

    Waar bemoeit hij zich mee? XD


    "Let them eat cake!"