• Er mogen 15 mensen meedoen. De juryleden zijn Hider & Passerby.

    Deelnemers:
    1. Anchor ~ Opdracht 2. 8.8
    7.6 |
    2. Sailor ~ Opdracht 2. 7.7
    6.4 |
    3. Smartiepants ~ Opdracht 3.
    8.6 | 7.6
    4. Floodlight ~ Opdracht 3.
    7.1 | 7.8
    5. Actors ~ Opdracht 3.
    6.8 | 7.1

    Ik let vooral op de dingen waar jouw leerkracht Nederlands op zou letten. Het juiste gebruik van leestekens, geen dialect, dt-fouten, zinsbouw en natuurlijk originaliteit. Als je zorgt dat dit alles aanwezig is, dan kan je niet anders dan een goede score krijgen.

    Aangezien het vakantie is, en een aantal mensen op vakantie gaan, zal ik daar uiteraard rekening mee houden. Het zou dus gemakkelijk zijn als je vermeldt wanneer je op vakantie gaat.

    Natuurlijk hangt er een prijsje aan vast. De winnaar krijgt iets naar keuze in de spotlight gezet.

    Opdracht III

    Voor de volgende opdracht kan je kiezen uit twee verschillende opgaven.
    Opgave I: Maak een persoonsbeschrijving van jezelf. Dit mag vanuit jouw standpunt zijn of vanuit het standpunt van iemand anders. Omdat deze opdracht een beetje moeilijk lijkt, hebben we een voorbeeldje voor jullie. Dit is een persoonsbeschrijving van een van onze juryleden vanuit het standpunt van iemand anders. Tip: Doorblader eens vluchtig een boek om inspiratie op te doen.
    Opgave II: Kies een van deze foto's en verzin er een kortverhaal rond. Gebruik je fantasie en wees origineel. Ook hier mag een foto meerdere malen gebruikt worden.
    Gelieve wel te zeggen welke opdracht je verkiest.
    En dan is er nog dit: Ik ben het beu dat er telkens mensen afhaken, met als resultaat dat ik nog NIEMAND heb kunnen schrappen op basis van hun score. Daarmee zeg ik jullie, als er nog eeen iemand afhaakt, stopt de wedstrijd, want laten we eerlijk zijn; het heeft geen zin meer. Bedankt en veel succes.


    Jullie zullen voor elke opdracht drie weken de tijd krijgen, en als het echt moet, dan krijg je uitstel. De datum voor de derde opdracht is 27 september.

    Er volgen ook een paar kleine regeltjes.
    * Wees origineel
    * Haak niet meteen af, dat is dan meteen zo sneu.
    * Als je jouw naam verandert, kom dat dan aub melden.
    * Er is geen limiet aan het aantal woorden, maar ook verwachten we noch een boek noch een kattenbelletje.

    En dat was het zo een beetje. Mkay?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:21 ]

    ik wil meedoen! ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou graag meedoen. Wel alvast een waarschuwing; ik ben deze hele vakantie weg, maar heb wel een laptop bij me. Kan ik dan alsnog meedoen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sorry, ik doe niet mee,
    maar ik moet gewoon reageren op die 'mkay'.
    Southpark xp!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 23:05 ]


    MUSIC && FASHION

    Ik wil het best proberen, maar waarschijnlijk komt er weeral niets zinnigs uit mijn vingers (nerd)
    Okay, count me in. :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 23:07 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Paraguay schreef:
    Ik zou graag meedoen. Wel alvast een waarschuwing; ik ben deze hele vakantie weg, maar heb wel een laptop bij me. Kan ik dan alsnog meedoen?

    Natuurlijk. (:

    LAInk schreef:
    Sorry, ik doe niet mee,
    maar ik moet gewoon reageren op die 'mkay'.
    Southpark xp!

    haha! het gedicht is goed trouwens!

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Natuurlijk. (:

    Oké dan!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    haha! het gedicht is goed trouwens!


    Ah super, laat je ook even iets weten over titel en foto (: (Als je er de tijd voor hebt natuurlijk ^^)


    MUSIC && FASHION

    Haha Ik wil mee doen :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik doe wel mee..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik wil wel proberen. (:


    Only losers can act the way you do

    Count me in! ^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Count me in! ^^

    Ghehe, de rollen keren zich. :'D

    Ik zou ook graag meedoen. :)

    Ik ga trouwens op vakantie van 4 tot 7 juli, maar aangezien ik ruim voldoende tijd heb voor het inzenden van de eerste ronde, en ik na die vier dagen nog niets gepland heb, zouden er geen problemen moeten zijn. x)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 1:13 ]


    Don't walk away and leave without a reason.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Ghehe, de rollen keren zich. :'D

    Inderdaad x'D _O_


    *insert philosophical cringe expression here*