• Er mogen 15 mensen meedoen. De juryleden zijn Hider & Passerby.

    Deelnemers:
    1. Anchor ~ Opdracht 2. 8.8
    7.6 |
    2. Sailor ~ Opdracht 2. 7.7
    6.4 |
    3. Smartiepants ~ Opdracht 3.
    8.6 | 7.6
    4. Floodlight ~ Opdracht 3.
    7.1 | 7.8
    5. Actors ~ Opdracht 3.
    6.8 | 7.1

    Ik let vooral op de dingen waar jouw leerkracht Nederlands op zou letten. Het juiste gebruik van leestekens, geen dialect, dt-fouten, zinsbouw en natuurlijk originaliteit. Als je zorgt dat dit alles aanwezig is, dan kan je niet anders dan een goede score krijgen.

    Aangezien het vakantie is, en een aantal mensen op vakantie gaan, zal ik daar uiteraard rekening mee houden. Het zou dus gemakkelijk zijn als je vermeldt wanneer je op vakantie gaat.

    Natuurlijk hangt er een prijsje aan vast. De winnaar krijgt iets naar keuze in de spotlight gezet.

    Opdracht III

    Voor de volgende opdracht kan je kiezen uit twee verschillende opgaven.
    Opgave I: Maak een persoonsbeschrijving van jezelf. Dit mag vanuit jouw standpunt zijn of vanuit het standpunt van iemand anders. Omdat deze opdracht een beetje moeilijk lijkt, hebben we een voorbeeldje voor jullie. Dit is een persoonsbeschrijving van een van onze juryleden vanuit het standpunt van iemand anders. Tip: Doorblader eens vluchtig een boek om inspiratie op te doen.
    Opgave II: Kies een van deze foto's en verzin er een kortverhaal rond. Gebruik je fantasie en wees origineel. Ook hier mag een foto meerdere malen gebruikt worden.
    Gelieve wel te zeggen welke opdracht je verkiest.
    En dan is er nog dit: Ik ben het beu dat er telkens mensen afhaken, met als resultaat dat ik nog NIEMAND heb kunnen schrappen op basis van hun score. Daarmee zeg ik jullie, als er nog eeen iemand afhaakt, stopt de wedstrijd, want laten we eerlijk zijn; het heeft geen zin meer. Bedankt en veel succes.


    Jullie zullen voor elke opdracht drie weken de tijd krijgen, en als het echt moet, dan krijg je uitstel. De datum voor de derde opdracht is 27 september.

    Er volgen ook een paar kleine regeltjes.
    * Wees origineel
    * Haak niet meteen af, dat is dan meteen zo sneu.
    * Als je jouw naam verandert, kom dat dan aub melden.
    * Er is geen limiet aan het aantal woorden, maar ook verwachten we noch een boek noch een kattenbelletje.

    En dat was het zo een beetje. Mkay?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:21 ]

    Floodlight schreef:
    Ik zou ook graag meedoen. :)

    Ik ga trouwens op vakantie van 4 tot 7 juli, maar aangezien ik ruim voldoende tijd heb voor het inzenden van de eerste ronde, en ik na die vier dagen nog niets gepland heb, zouden er geen problemen moeten zijn. x)

    Oké, bedankt om het toch te melden.

    Staat er een maximum op?


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    Staat er een maximum op?

    Niet direct, maar kom niet af met een heel boek hé. 8D

    Mag ik ook nog meedoen, want ik heb te veel vrije tijd^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Softspoken schreef:
    Mag ik ook nog meedoen, want ik heb te veel vrije tijd^^

    Natuurlijk. 8D

    IK WIL


    All was well.

    Nee toch niet

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 13:55 ]

    Oooh ik wil meedoen! Ik ga van 26 juli tot 20 augustus weg, maar daar vind ik vast wel tijd om een pc binnen bereik te krijgen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 14:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Pixar schreef:
    Nee toch niet

    Helaas(cat)

    I'm in.

    Never mind, ik doe al mee aan die van Casanova. Ik zal mijn plaatsje mooi afgeven. :3

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 14:54 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    I'm in.

    Never mind, ik doe al mee aan die van Casanova. Ik zal mijn plaatsje mooi afgeven. :3

    Je mag gerust nog meedoen, er zijn toch nog plekkies over. :')

    O oké dan.
    Dear VersaEmerge, count me in. :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Helaas(cat)

    Okee, doe toch maar, haha. Ik twijfelde even (:

    Alicious schreef:
    O oké dan.
    Dear VersaEmerge, count me in. :Y)

    Awesome, there's a story at the bottom of this bottle and you're the pen? (cat)

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Niet direct, maar kom niet af met een heel boek hé. 8D


    Ah jammer. xD
    Maar nee, van mij gaat maximum 4000 woorden worden, is dat teveel? ;x


    Don't walk away and leave without a reason.