• Er mogen 15 mensen meedoen. De juryleden zijn Hider & Passerby.

    Deelnemers:
    1. Anchor ~ Opdracht 2. 8.8
    7.6 |
    2. Sailor ~ Opdracht 2. 7.7
    6.4 |
    3. Smartiepants ~ Opdracht 3.
    8.6 | 7.6
    4. Floodlight ~ Opdracht 3.
    7.1 | 7.8
    5. Actors ~ Opdracht 3.
    6.8 | 7.1

    Ik let vooral op de dingen waar jouw leerkracht Nederlands op zou letten. Het juiste gebruik van leestekens, geen dialect, dt-fouten, zinsbouw en natuurlijk originaliteit. Als je zorgt dat dit alles aanwezig is, dan kan je niet anders dan een goede score krijgen.

    Aangezien het vakantie is, en een aantal mensen op vakantie gaan, zal ik daar uiteraard rekening mee houden. Het zou dus gemakkelijk zijn als je vermeldt wanneer je op vakantie gaat.

    Natuurlijk hangt er een prijsje aan vast. De winnaar krijgt iets naar keuze in de spotlight gezet.

    Opdracht III

    Voor de volgende opdracht kan je kiezen uit twee verschillende opgaven.
    Opgave I: Maak een persoonsbeschrijving van jezelf. Dit mag vanuit jouw standpunt zijn of vanuit het standpunt van iemand anders. Omdat deze opdracht een beetje moeilijk lijkt, hebben we een voorbeeldje voor jullie. Dit is een persoonsbeschrijving van een van onze juryleden vanuit het standpunt van iemand anders. Tip: Doorblader eens vluchtig een boek om inspiratie op te doen.
    Opgave II: Kies een van deze foto's en verzin er een kortverhaal rond. Gebruik je fantasie en wees origineel. Ook hier mag een foto meerdere malen gebruikt worden.
    Gelieve wel te zeggen welke opdracht je verkiest.
    En dan is er nog dit: Ik ben het beu dat er telkens mensen afhaken, met als resultaat dat ik nog NIEMAND heb kunnen schrappen op basis van hun score. Daarmee zeg ik jullie, als er nog eeen iemand afhaakt, stopt de wedstrijd, want laten we eerlijk zijn; het heeft geen zin meer. Bedankt en veel succes.


    Jullie zullen voor elke opdracht drie weken de tijd krijgen, en als het echt moet, dan krijg je uitstel. De datum voor de derde opdracht is 27 september.

    Er volgen ook een paar kleine regeltjes.
    * Wees origineel
    * Haak niet meteen af, dat is dan meteen zo sneu.
    * Als je jouw naam verandert, kom dat dan aub melden.
    * Er is geen limiet aan het aantal woorden, maar ook verwachten we noch een boek noch een kattenbelletje.

    En dat was het zo een beetje. Mkay?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:21 ]

    Geen probleem kind, ik had mss beter het woord ook gebruikt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja dat weet ik. Maar sommige schreven over voetballers, en die ken ik niet. Die Jean ken ik gewoon van naam, maar vraag me niet wie dat is.

    Wie is Jean? Als je goed antwoord val ik je niet aan met mijn lepel die ik al in pudding heb gedoopt. :Y)


    All was well.

    Jean schreef:
    (...)
    Wie is Jean? Als je goed antwoord val ik je niet aan met mijn lepel die ik al in pudding heb gedoopt. :Y)
    Jean Babtiste Maunier is een Franse acteur. Ik ben blij dat ik dat daarnet heb opgezocht, want ik wil geen pudding op mn YM@6 shirtje


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Jean Babtiste Maunier is een Franse acteur. Ik ben blij dat ik dat daarnet heb opgezocht, want ik wil geen pudding op mn YM@6 shirtje

    Hahaha. Heb jij geluk! :')


    All was well.

    Jean schreef:
    (...)
    Hahaha. Heb jij geluk! :')
    oef..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Moet ik alweer van mijn gat komen geven omdat jullie opnieuw zo vervelend doen om in te dienen? Ik dacht dat ik de laatste keer al duidelijk gemaakt had dat het me de keel uit hangt. Doe eens jullie best en laat die arrogante attitude achterwege.

    Jardine schreef:
    Moet ik alweer van mijn gat komen geven omdat jullie opnieuw zo vervelend doen om in te dienen? Ik dacht dat ik de laatste keer al duidelijk gemaakt had dat het me de keel uit hangt. Doe eens jullie best en laat die arrogante attitude achterwege.

    Amen,
    dat is duidelijk. _O_

    Opdracht 2.

    I'm sorry Chiara, I'm a bitch voor die zo laat in te leveren. Maar hij zinde me nog niet helemaal.

    _O_


    We'll never be as young as we are tonight

    Nog 1dag!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fancy Actors.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ben boos. -grom-
    :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    "uitslag" + opdracht bekend.

    Ik vind de punten zeer goed van opdracht twee. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Buh, het is moeilijk een foto uit te kiezen, ik heb bij ze allemaal wel ideeën.
    En mij beschrijven is stom, dus die opdracht valt al af. xD


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    Buh, het is moeilijk een foto uit te kiezen, ik heb bij ze allemaal wel ideeën.
    En mij beschrijven is stom, dus die opdracht valt al af. xD
    Zo dom is dat nog niet, het vraag gewoon wat tijd. Wij moesten dat eens doen als schoolopdracht omdat we het in de lessen Nederlands (eerder Literatuur) over dagboeken en dergelijke hadden. Het is geen simpele opdracht, maar zeker geen domme. Bij die opdracht ga je pas nadenken over hoe speciaal je wel niet bent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?