• Serieus, ik moet vrijdag naar de directeur van mijn school. Omdat ik vandaag eigenlijk bij de activiteiten dag moest zijn, ik had squash. Maar ik heb me verslapen O.O. Dus iemand van mijn school belt op.

    Diegene: Hallo Mehri?
    Ik: Ja?
    Diegene: Waarom was je vandaag niet op school.
    Ik: Ja ik heb me verslapen en volgens mij is het al afgelopen
    Diegene: Ja dat is niet zo best he.
    Ik: Nee. [Eigenlijk wel haha]
    Diegene: Ja vrijdag nadat je rapport hebt opgehaald moet je je melden bij mnr Hurkmans, [De directeur van onze school]
    Ik: Oke.
    Diegene: Niet vergeten hé?
    Ik: Nee.

    En toen deed ik de telefoon uit. Ik weet niet wat ze met mij gaan doen, maar ik vind dit echt onzin!
    :9~

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 15:08 ]

    Haha, dat is best wel dom. Haha en heb jij ook al leuk een activiteiten dag!? Ik ben de gelukkige die gaat surivivalen met school, yay... -not-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naar de directeur omdat je je hebt verslapen o.o
    Right.
    Onze directeur zou dat nooit doen, die vindt zichzelf daar veeel te belangrijk voor.

    Dat is dom.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Hahahaa xD


    It ain't broke, so don't fix it.

    Moest ik ook!
    Ik had me ook verslapen, (oké ik had mijn wekker gewoon een uur later gezet, so what?)
    Moest ik én 2 uur nakomen (nooit gedaan), en naar de Directeur.
    Belachelijk.


    Love the one, who loves you to.

    Ik denk niet dat je erg veel straf krijgt hoor. :o en ik vind het persoonlijk ook nogal overdreven :P


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lol, bij ons wordt er met dat doort activiteiten altijd grandioos gespijbeld en dan moet je het vanzelf inhalen, wat vrijwel nooit gebeurt :'D

    Met een beetje mazzel moet je een paar uur nakomen, met een beetje pech de hele week :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is onzin, niet een onzin xd
    Maar dat is wel k-t.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is klote. Wat een onzin. Laat je ouders naar school bellen, om te zeggen dat je niet komt:Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Dat is klote. Wat een onzin. Laat je ouders naar school bellen, om te zeggen dat je niet komt:Y)

    Wat vinden je ouders er eigenlijk van? Als je coole ouders hebt kun je ze misschien overtuigen om te bellen en te zeggen dat je ziek was ofzo...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Poseidon schreef:
    Het is onzin, niet een onzin xd
    Maar dat is wel k-t.

    'Wat onzin' klinkt toch niet ?!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 12:07 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Tillylicious schreef:
    Dat is dom.


    All this dampness is damp.

    Zulke dingen slaan echt alles.. Je wordt verplicht om bij de onnozelste dingen aanwezig te zijn, en als je dat niet doet dan volgen er consequenties.
    Alsof je er wel bij geweest was dat je dan wel fanatiek had meegedaan(oké er zijn mensen die dat wel doen, maar ik denk niet dat het echt spectaculair was:P)


    La credenza è una medicina contro il timore

    ahaha das echt stom xD


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Stom.
    Ze proberen ons ook op school te houden. Sukkels.


    make cake, not war