• Bodybuilder!
    Serieus, de badmeester. Hou je vast voor een schokkend verhaal wat ik jullie ga vertellen. Vandaag was ik met mijn vriend gaan zwemmen en een vriend van hem is badmeester daar, ik ken hem ook nog van vroeger. We zaten samen op wedstrijdzwemmen en mijn vriend ook, maar om dat hele verhaal hier te gaan ophangen duurt weer zo lang.
    Maar ja, die vriend heet dus Joost en die zat de hele tijd met een andere badmeester naar ons te lachen enzo, omdat mijn vriend en ik echt gewoon lol hadden met elkaar. Ze maakten ook steeds grapjes als: Niet zo klef he?
    We wilden naar huis gaan, kwam die andere badmeester naar ons toe. "Zeg he, zijn jullie soms bodybuilders? Jullie zijn allebei zo gespierd!" Ik was echt in shock, haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Omg, haha ;D

    Nog nooit meegemaakt :')


    You’re falling into history.

    Hahaha, lijkt me eigenlijk een belediging :O Maar ik weet niet hoe jij het opvatte xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zie jou al met gewichtjes.. Geen goed plan, Laura! (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hahaha humor xd


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Tja, 't is maar hoe je het ziet:P Als je bodybuilders mooi vind is het een compliment(yeah)


    If you want perfection, buy a Barbie

    Hahahahah


    *insert philosophical cringe expression here*

    maar als hij al die grapjes maakte, zal dit misschien ook een grapje zijn?? :8


    You are the dream. I am the dreamer.

    Conflate schreef:
    Hahahahah


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    GaGaLove schreef:
    maar als hij al die grapjes maakte, zal dit misschien ook een grapje zijn?? :8

    Omg (':


    Keep on smiling

    Conflate schreef:
    Hahahahah


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Hahah (': xx


    Some people make the world special just by being in it

    Okee?.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    echt??? hihi


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Haha die maakt! :'D

    Op de wallen werd ik aangezien als hoer _O_
    En ik had niet veel bijzonders aan.


    No growth of the heart is ever a waste