• Zomervakantie/grote vakantie....''D
    Ik hoef alleen vrijdag nog maar m'n rapport op te halen en dan ben ik officieel vrij. Al heb ik dinsdag, vandaag en morgen ook al vrij. En ik heb het voornemen helemaal niks, nada, noppes te gaan ondernemen in de vakantie.

    Wat gaan jullie ondernemen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Werken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga 5 dagen naar de Ardenne, chillen met vrienden, zonnen, relaxen, ... Gewone stuff dus^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Reassurance schreef:
    Werken.

    Sterkte (flower)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik moet deze week nog naar school. Eigenlijk zou ik morgen vrij zijn, maar ik moet nog iets afmaken. >.< En vrijdag naar Slagharen met school. En dinsdag boeken inleveren. En dan vrij! :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zoveel mogelijk bij mijn vriend zijn :9~


    -

    Ik moet morgen naar me diplomauitreiking, en dan 5 augustus Veluwade met een vriendin, en dan 19 augustus met me vriend en nog een stel naar griekenland! (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 16:15 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    party like there's no tomorrow.


    It's time to be happy again.

    Heel veel :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb vandaag mijn rapport opgehaald,
    & ik ben van plan om heerlijk te gaan lezen, nietsdoen & afspreken met vriendinnen (:
    En ik ga ook nog een maand op vakantie naar Zuid-Frankrijk :3


    wth.

    heerlijk twee dagen achter elkaar in de auto zitten? [: ik ga vanuit Nederland naar Portugal rijden. ><
    en daar lekker aan't zwembad zitten, boeken lezen, pokémon spelen en helemaal niets doen! x3
    oh, en leuke jongens spotten :9~


    Destroy what destroys you.

    Ik in principe ook. Zucht. Musical.


    Life is hard and then we die

    Ik heb al iets van drie weken vakantie ofzo :3 maar ik ga 4 juli naar Metropolis (gratis festival), 8 juli tot 11 juli naar London, 3 dagen naar Pukkelpop en verder weet ik niet :3 (werken misschien, als ik nog werk kan vinden lol)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Inception schreef:
    Ik heb al iets van drie weken vakantie ofzo :3 maar ik ga 4 juli naar Metropolis (gratis festival), 8 juli tot 11 juli naar London, 3 dagen naar Pukkelpop en verder weet ik niet :3 (werken misschien, als ik nog werk kan vinden lol)


    Ohja, en leuke boeken lezen (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Niks en niks en niks
    en morgen rapport ophalen
    en op vakantie ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Al mijn plannen zijn in het water gevallen,
    ik ga wel naar de zee enzo..


    Your Butt is Mine!