• De stelling van vandaag luidt:
    Ik ben tevreden met mezelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Best wel.

    Ik weet best wel wat verbeterpuntjes, maar verder ben ik gewoon tevreden met mezelf.:)


    x

    Kalona schreef:
    Ja hoor, best wel (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hé, die is van mij.

    Ik zeg gewoon ja, maar ik ben het niet altijd...


    Je moet worden wie je bent.

    Jazeker. (behalve pukkels, maar zelfs dat heb ik al geaccepteerd)


    You are beautiful, you are love.

    Hmmmm in een zeker zin, ik ben blij met mijn karakter ik weet wie ik ben en verander niet omdat anderen dat van mij verlangen,
    maar ik ben niet slank en dat valt me vies tegen, niet dat ik dat wil om populair te zijn maar ik zou dan tenminste een bikini aan durven doen

    Crossroads schreef:
    Eens mensen nemen me maar zoals ik ben. Ik verander niet omdat ik niet voldoende, ben niet het slankste meisje, maar dat boeit me niet ik ben hoe ik ben en ben er eindelijk tevreden mee ;'D

    BLIND schreef:
    Het kan altijd beter, maar over het algemeen ben ik wel tevreden met mezelf (:


    I'll live every second like it is my last one <3

    Eens!


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Niet altijd, maar soms wel.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    weet ge,, k ben lang ni perfect (das niemand) ma mijn vriende houde van mij zoals ik ben dus waarom zou k dan klage?
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Op dit moment best wel, ja. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Soms. Ligt ontzettend aan mijn humeur. Als ik vrolijk ben, vind ik mezelf veel leuker en kan ik meer pluspunten bedenken. Als ik verdrietig ben, kom ik nooit echt ver met positieve dingen.


    I'm not your princess

    Ligt aan de omstandigheden en mijn humeur, maar meestal ben ik wel redelijk tevreden. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eens.
    Ik ben mss niet perfect, maar ook niet het ergste op de wereld. Alleen heb ik er soms moeite mee om dat hardop te zeggen. Want ik wil geen bitch gevonden worden weetje?! Maar ik ken ergere mensen, dus wat dat te gaat ben ik blij met me zelf (A)