• Ik ben mijn boek kwijt, echt kwijt. Hij is spoorloos verdwenen. Hij lag eerst op mijn bed, en toen ineens niet meer! Hij ligt echt nergens in mijn kamer -ik heb nog wel opgeruimd- en niemand weet ervan x_x Hij ligt ook niet onder of naast mijn bed.


    Your make-up is terrible

    Heeft iemand in je gezin hem verplaatst/geleend? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Spoken!


    Some people make the world special just by being in it

    Jaaaaa

    Dats kuttig, uhhmm ja kuttig dus. xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Het bedmonster.

    Kijk eens in je deken, en achter/onder/tussen je bed en onder je matras.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Misschien heb je een huisdier die drmee is gaan spelen. Ik heb ook een keer het hele huis doorgezocht naar me mobiel. Uiteindelijk besloot ik maar drheen te bellen om te kijken of ik m zou horen. Begon mn hand ineens te trillen en geluid te maken...--'

    Rickjuh schreef:
    Het bedmonster.

    Kijk eens in je deken, en achter/onder/tussen je bed en onder je matras.


    Nuh, het is al een week ofzo. Ik heb alleen maar een matras haha. Das niet zo moeilijk zoeken.


    Your make-up is terrible

    Ik heb medelijden met je! Met boeken is dat zo kut Ö Zeg niet dat je hem van een bieb hebt?


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Niksel, heb je m al gevonden?


    Life is hard and then we die

    Overal goed zoeken, mss je stappen die je gedaan hebt opnieuw doen. Op of onder de plaats waar je het laatst hebt gezien goed kijken. zeker in een cirkel van 500 meter kijken.

    Ik hoop dat je hem snel terugvind!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    heee daar heb ik ook vaak last van :'D maar bij mij licht die dan gewoon op mijn bureau-.-

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 18:03 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Comely schreef:
    Ik heb medelijden met je! Met boeken is dat zo kut Ö Zeg niet dat je hem van een bieb hebt?


    Jaweeeel.
    Maar ik heb hem gevonden, hij lag aan de andere kant onder mijn matras. Geen idee hoe die daar komt.


    Your make-up is terrible

    Onder je bed?


    Food.

    heb je hem al terug :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heb je hem nu al?? :8


    Life is what you make it

    Niet achter zoeken, je vindt hem toch niet. Pas binnen een jaar ofzo verschijnt die ineens ergens en vraag je je af hoe die daar komt. :'D
    -heb ik al zo vaak gehad-


    If you had never come out of the blue, I would've stay