• Nope geen WK 2010 maar het EK 2012,

    Wij (UnitedStates & Denmark) Hebben rollen nodig voor deze story:

    De Italiaanse Sandra en Nadia zijn beste vriendinnen voor het leven. Ze kennen elkaar al vanaf de basisschool. Ze zijn 18 jaar als ze een ongeluk krijgen wanneer ze in het vliegtuig zitten. Ze crashen, maar ze zijn de enige die overleven. Sandra en Nadia hebben al heel wat meegemaakt, maar na het verliezen van hun hele familie. Sandra en Nadia besluiten op zichzelf te gaan wonen om toch nog wat gezelschap te hebben, maar op een dag, een gewone doodnormale dag worden ze wakker in een andere tijd. Hun kamer is anders, de kalender geeft 2012 aan. Ze weten niet waarin ze beland zijn. De volgende dag zijn ze gewoon weer terug in 2010. Wat is er gebeurd? Nadia en Sandra komen erachter dat het EK begonnen is en dat ze dat in 2012 kunnen kijken. Maar wat nou als ze er misbruik van gaan maken?

    Het maakt niet uit welke rol,

    je kan bijv, en fan zijn van een of andere voetballer, een vriend in de toekomst of in het heden ^^

    het maakt niet uit!

    het lijstje om in te vullen:

    Naam:
    Uiterlijk+ Foto:
    Karakter:
    Hobby's:
    Heden of Toekomst:
    Land:
    Relatie/verliefd:
    Extra:


    Zo,

    goodluck !!!


    Rollen die bezet zijn :

    vijand van de meiden BY SOUNDTRACK
    Verloofde van Cristiano Ronaldo & vrienden met de meiden BY Portugal
    een vriendin van Davind Villa & vrienden met de meiden BY Italie
    Een journalist van Duits dagblad BY Volksfeind
    Vriendin van Maarten Stekelenburg & vrienden met de meiden BY Griekeland
    Jongeren Zusje van Sandra BY Gossipsas


    Link naar story: klikkerdeklik

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 13:56 ]


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Italie schreef:
    (...)

    Stoute Sandra :3


    Ja hé xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rollen zijn bekent ;p

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 13:49 ]


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Dankje voor de rol _O__O_:9~:9~:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    graag gedaan (A)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 13:55 ]


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Jeej


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Danke _O_


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Naam: Tinsley Lovers.
    Uiterlijk+foto:http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/09/30/718795/lommelse-scholier-may-groos-15-is-elite-model-look_1_515x0.jpg Tinsley heeft bruin golvend/krullend haar, een getinte huid en bruine ogen. Ze is 18.
    Karakter: Tinsley is aardig, gek, sportief, heeft altijd energie, grappig, lief en kan goed luisteren.
    Hobby's: Voetbal, Hockey, zwemmen, en verder alle sporten.
    Land: Amerika, maar is voor vakantie in Italië.
    Relatie/Verliefd: Heeft iets met Justin Bieber. (A)
    Extra: Tinsley zit is hét Hockeyteam van Amerika, maar mag nog niet meespelen met dé wedstrijden omdat ze eigenlijk nog iets te jong is, behalve als het echt niet anders kan. En daarom staat ze daarbij reserve.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 16:24 ]


    Life's what you make it, so let's make it rock!

    Naam: Paige Towers.
    Uiterlijk+ Foto: Paige Heeft donker haar, donkere wenkbrauwen en lichte ogen.
    Karakter: Bitchy, Arrogant, Party Animal en kan ook wel Lief zijn.
    Hobby's: Voetbal :3
    Heden of Toekomst: Toekomst.
    Land: Spanje/Nederland.
    Relatie/verliefd: Relatie met Robin v Persie.
    Extra: Paige kan het niet hebben als ze achter haar rug om gaan roddelen, je moet namelijk geen boze Paige mee maken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh YES!


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    NxYxC schreef:
    Naam: Tinsley Lovers.
    Uiterlijk+foto:http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/09/30/718795/lommelse-scholier-may-groos-15-is-elite-model-look_1_515x0.jpg Tinsley heeft bruin golvend/krullend haar, een getinte huid en bruine ogen. Ze is 18.
    Karakter: Tinsley is aardig, gek, sportief, heeft altijd energie, grappig, lief en kan goed luisteren.
    Hobby's: Voetbal, Hockey, zwemmen, en verder alle sporten.
    Land: Amerika, maar is voor vakantie in Italië.
    Relatie/Verliefd: Heeft iets met Justin Bieber. (A)
    Extra: Tinsley zit is hét Hockeyteam van Amerika, maar mag nog niet meespelen met dé wedstrijden omdat ze eigenlijk nog iets te jong is, behalve als het echt niet anders kan. En daarom staat ze daarbij reserve.


    Wat heeft Justin Bieber met het EK te maken?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Jippie ikke rol! *klapt in handen*

    Mevrouw is justin bieber van xD

    he lisa ???

    haha,


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!