• -"zeik" topic-

    Juist, de tandarts. Ik heb zo'n grote hekel aan de tandarts, ondanks dat ik maar twee keer per jaar hoef.
    Met de orthodontist heb ik totaal geen problemen daar in tegen, want daar kom ik toch elke maand én daar is het veel gezelliger + daar ruikt het gewoon normaal. Bij de tandarts is het echt zo saai én het ruikt daar naar zo'n nare, vieze ontsmettings lucht.
    En ook zo geweldig, vorige week moest ik naar de tandarts, en vandaag dus weer. Vorige week gewoon voor controle, en daarnet om een gaatje te laten vullen. Ging die assistente dood leuk vragen "Je hoeft toch geen verdoving meer, neem ik aan? Je bent al zo'n grote meid van 14 jaar," ik heb dr verteld dat ik wél een verdoving wou. De reden dat ik het wel wou, ik heb het nog nooit zonder gedaan dus heb ik geen enkel idee wat ik kwam verwachten. Ugh, ik ga totaal niet graag naar de tandarts. Bij m'n tandarts zijn die mensen al ver boven de 30, zo gezellig -not- En bij m'n ortho zijn ze allemaal jong Lees: allemaal jonger dan 30, en dat is zoveel fijner..

    Mweh, zijn er mensen die ook een hekel hebben aan de tandarts?

    Lol, geen verdoving omdat je nu een grote meid bent? Ik wist pas dat verdovingen konden toen ik een jaar of 12 was haha, daarvoor vroeger ze het niet eens en deden ze het gewoon zonder. Dat is pas balen, dus ik snap echt niet dat ze zoiets gaan vragen. Als je ouder word is het niet ineens minder vervelend.


    Your make-up is terrible

    Ik heb eerder een hekel aan de ortho, omdat ze het daar zo leuk vinden om me te martelen .____.
    Ik heb gewoon een aardige tandarts en zijn assistent(en) zijn net boven de 20 . Het is daar niet erg.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja maar niet vanwege de tandarts zelf. Ik vind mijn tandarts aardig maar aangezien ik nogal kleinzerig ben en hij het liefst mijn verstandskies eruit wil hebben, ga ik niet meer zo graag naar hem toe.


    Physics is awesome

    Ik ben 16 en ik ben een paar maand geleden naar de tandarts geweest, daar heb ik alsnog verdoving gekregen omdat ik het gewoon gevraagd heb. Voor mijn tanden ga ik naar het ziekenhuis en daar zijn nogal jonge tandartsen, tussen 20 en 30 :')


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Assassin schreef:
    Lol, geen verdoving omdat je nu een grote meid bent? Ik wist pas dat verdovingen konden toen ik een jaar of 12 was haha, daarvoor vroeger ze het niet eens en deden ze het gewoon zonder. Dat is pas balen, dus ik snap echt niet dat ze zoiets gaan vragen. Als je ouder word is het niet ineens minder vervelend.

    Ja, precies dit. Dat ik een "grote meid" ben betekend niet dat ik geen verdoving meer wil. Toen ik 12 was kon ik ook al kiezen, maar m'n moeder zei altijd dat ik maar met moest doen. Bij de orthodontist doen ze dingen zoals plakkers verwijderen etc altijd al zonder, dus daar heb ik geen problemen mee. Maar boren zonder verdoving? Never.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 17:13 ]

    Ik heb geen hekel aan de tandarts, tot ze een tand moeten trekken.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik heb geen hekel aan de tandarts, tot ze een tand moeten trekken.


    Dat bedoel ik dus, ik ben nog steeds blij dat ik iedere keer geen gaatjes heb.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik dus, ik ben nog steeds blij dat ik iedere keer geen gaatjes heb.

    Tanden hoeven -gelukkig- niet meer getrokken te worden bij mij, terwijl ik er zeker een stuk of 3 heb moeten laten trekken uit m'n melkgebit toen. En ik ben al zeker 4 en een half jaar bezig bij de orthodontist, dus daardoor hoeft er ook niks getrokken te worden..

    Bieberen schreef:
    (...)
    Tanden hoeven -gelukkig- niet meer getrokken te worden bij mij, terwijl ik er zeker een stuk of 3 heb moeten laten trekken uit m'n melkgebit toen. En ik ben al zeker 4 en een half jaar bezig bij de orthodontist, dus daardoor hoeft er ook niks getrokken te worden..


    Ik heb tot nu toe twee tanden laten trekken en een kies. Bij de tanden ging het goed en voelde ik er niet veel van maar bij die kies. Ik voelde gewoon precies wat hij deed en het was maar goed dat ik verdoofd was want dat was echt niet fijn.


    Physics is awesome

    voor controle vind ik de tandarts niet erg, maar zodra het over andere dingen gaat zoals een kies trekken haat ik het verschrikkelijk. zit je met een buik vol zenuwen in die wachtkamer.
    ortho vind ik daarentegen wel erg, ook al zijn ze allemaal jong en aardig. draad verwisselen en alles is echt vervelend. dan drukken ze je veel te hard op je tanden. ;s


    To love is to destroy.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb tot nu toe twee tanden laten trekken en een kies. Bij de tanden ging het goed en voelde ik er niet veel van maar bij die kies. Ik voelde gewoon precies wat hij deed en het was maar goed dat ik verdoofd was want dat was echt niet fijn.

    Ai, dat is dan heel vervelend ja. Die verdoving van vanmiddag was om even over half 4 gedaan, en hij is nog niet uitgewerkt. Terwijl dit meestal na een uurtje ofzo wel over is ._.

    KolMikaelson schreef:
    voor controle vind ik de tandarts niet erg, maar zodra het over andere dingen gaat zoals een kies trekken haat ik het verschrikkelijk. zit je met een buik vol zenuwen in die wachtkamer.
    ortho vind ik daarentegen wel erg, ook al zijn ze allemaal jong en aardig. draad verwisselen en alles is echt vervelend. dan drukken ze je veel te hard op je tanden. ;s

    Wat ben ik blij dat ik 14 februari van mijn beugel af ben, eindelijk! Ben er wel klaar mee na 4 en een half jaar, slotjes en blokbeugel samen :Y)

    Bieberen schreef:
    (...)
    Ai, dat is dan heel vervelend ja. Die verdoving van vanmiddag was om even over half 4 gedaan, en hij is nog niet uitgewerkt. Terwijl dit meestal na een uurtje ofzo wel over is ._.


    Verdoving vind ik niet zo erg (hoewel dat ook niet prettig is) hoewel mijn wang aan voelt als een stukje rubber. Heb jij dat ook?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Verdoving vind ik niet zo erg (hoewel dat ook niet prettig is) hoewel mijn wang aan voelt als een stukje rubber. Heb jij dat ook?

    Wanneer ze de verdoving erin 'prikken', dat haat ik het meest. Ik ben niet bang voor naalden, maar het idee al iewl. Het gevoel in mn wang begint nu een beetje terug te komen, maar inderdaad het voelt als rubber. Ik bijt altijd mn wang kapot ._.

    Eyes schreef:
    (...)

    Verdoving vind ik niet zo erg (hoewel dat ook niet prettig is) hoewel mijn wang aan voelt als een stukje rubber. Heb jij dat ook?

    Ik vind het meer leerachtig/ als een stuk vlees aanvoelen. Maar het voelt raar. Ik heb gehad -2 keer- dat de ene helft van mijn neus verdoofd was. Niet leuk met ademhalen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor