• De stelling van vandaag luidt:
    Voor een reëel schoonheidsideaal moet het photoshoppen van foto's in de media verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Eens. Iedereen wordt er anders maar onzeker van.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lijkt me een stap in de goeie richting ^^


    Life is hard and then we die


    Eens.Anorexia ontstaat meestal uit die dingen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ja al die mensen die bewerkt zijn, zijn niet echt meer. ik heb wel zelf photoshop bij mijn profiel foto gebruikt, omdat ik een paar grote puistjes op mijn gezicht had. en dan vind ik dat je die wel mag photoshoppen. maar fotomodellen hebben (bijna) nooit puistjes dus dan vind ik dat ze hun niet meer hoeven te photoshoppen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Eens.


    The way we live, is the way we die

    Eens.

    Het schoonheidsideaal van nu is niet onrealistisch, hoor.
    Het probleem is dat wijzèlf mooier proberen te zijn dan dat ideaal. Dat snap ik, hoor, dat probeer ik ook. Maar doordat wij steeds maar toegeven aan alle schoonheidsproducten, gaat het steeds verder...


    Life is an art, not a science.

    Ik vind niet dat het verboden hoeft te worden. Sommige modellen hebben niet zo'n mooie huid, dat snap ik wel dat ze dat wegshoppen. Maar kleur ogen veranderen, slanker maken, langer laten lijken, dat soort dingen. Dat hoeft van mij niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eens, al dat bewerken is nergens voor nodig en mensen gaan zich er toch maar lelijker door voelen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    BLIND schreef:
    Ik vind niet dat het verboden hoeft te worden. Sommige modellen hebben niet zo'n mooie huid, dat snap ik wel dat ze dat wegshoppen. Maar kleur ogen veranderen, slanker maken, langer laten lijken, dat soort dingen. Dat hoeft van mij niet.


    Only losers can act the way you do

    BLIND schreef:
    Ik vind niet dat het verboden hoeft te worden. Sommige modellen hebben niet zo'n mooie huid, dat snap ik wel dat ze dat wegshoppen. Maar kleur ogen veranderen, slanker maken, langer laten lijken, dat soort dingen. Dat hoeft van mij niet.

    Indeed, oogkleur veranderen en alles zo nog wel mogen want soms lijken foto's daar gewoon mooier door. Maar iemands figuur, lengte en gezichtsvormen (kaakbijsnijden etc.) dat vind ik dan wel weer te ver gaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eens.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Virgo schreef:

    Eens.Anorexia ontstaat meestal uit die dingen.


    And he's the only person who ever left me breathless.

    PUKKELxDING schreef:
    Lijkt me een stap in de goeie richting ^^


    you were born original don't die as a copy

    PUKKELxDING schreef:
    Lijkt me een stap in de goeie richting ^^


    .