• ik moet een schoolmusical houden. het heet de trein.

    wie moet ook een musical doen?
    zet even in het berichtje welke naam de musical heeft a.u.b. dan doen we misschien dezelfde.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Dat is al heel lang geleden dat ik die deed.

    omg we hebben de zelfde school musical xD

    Het zusje van mijn vriend heeft die ook gedaan, x']


    "Don't look back, you're not going that way."

    Eh, ik had drie jaar geleden Schateiland. Ik had echt een leuke rol. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik had take off.

    alleen ik praat over 3 jaar geleden ik had de hoofdrol.


    Some angels have no wings.

    Mijn broertje heeft gister precies dezelfde opgevoert :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    In groep 8 mochten we die helemaal zelf verzinnen. We werden zogenaamd opgezogen door een TV en gingen allerlij TV programmas nadoen. (o.a. Het Nieuws, De Lama's, Uri Geller) Maar dan grappig enzeau 8D Bij Hollands Got Talent gingen we Blik Bier zingen, en dansen op Who Let the Dogs out (Heel overdreven met de heupen zwiepen) Its fun.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 9:29 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Toen ik in groep 8 zat -5 jaar geleden ofzo xD- deden we de musical; We gaan voor goud!.. Het was echt een grappige musical xD, en ik moest iemand spelen die heel relaxed was en die een trommel had met ' relax snoep' .. Mocht ik een beetje op het podium snoep eten xD:P... en ik had 2 rollen, eigenlijk was het zo dat er 2personen relaxed waren maar ik mocht ze allebei doen omdat ik dan veel tekst had -groep 8 kreeg veel tekst, groep 7 weinig-..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat is al 6 jaar geleden voor mij xD
    wij deden de musical de vreemde kist


    dream, dare, fly!

    Joker schreef:
    In groep 8 mochten we die helemaal zelf verzinnen. We werden zogenaamd opgezogen door een TV en gingen allerlij TV programmas nadoen. (o.a. Het Nieuws, De Lama's, Uri Geller) Maar dan grappig enzeau 8D Bij Hollands Got Talent gingen we Blik Bier zingen, en dansen op Who Let the Dogs out (Heel overdreven met de heupen zwiepen) Its fun.

    Dat is veel leuker dan zo'n stomme verplichte schoolmusical D:

    Ja ik, Legally Blonde =D


    Life is hard and then we die

    Twee jaar geleden en toen hadden we Windkracht 8. Ik heb nog nooit zo'n kut musical gezien.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Twee jaar geleden en toen hadden we Windkracht 8. Ik heb nog nooit zo'n kut musical gezien.
    Klinkt ook zo spannend Dx


    I live for the applause, you will die for it.

    Springbreak schreef:
    Twee jaar geleden en toen hadden we Windkracht 8. Ik heb nog nooit zo'n kut musical gezien.

    Ik had ook de trein, maar geloof me die is niet gek veel leuker als je t mij vraagt! Veel te kinderlijk! Te braaf en bovenal te SAAI!

    Ik heb dinsdag nog 'de jackpot' gedaan. :')


    .