• We haden vandaag wiskundeproefwerk, twee uur lang. We kregen het proefwerk en iedereen begon het serieus te maken, behalve één jongen. Hij schreef zijn naam op het blaadje en leverde het toen in. De leraar helemaal verbaasd, zegt de jongen simpel: "Ja, ik had toch niet geleerd en herkans het wel."
    Ge-wel-dig!
    Iedereen keihard lachen natuurlijk, maar hij moest wel het lokaal uit om de anderen niet te storen.
    Hihi :3

    Jullie ook al eens zoiets gedaan/meegemaakt?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Omg, ik zou dan tenminste proberen ofzo. x]
    Nooit meegemaakt. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, Zo cool :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Haha, ik mag hem wel. (':


    All this dampness is damp.

    Ik heb dat vorig jaar meegemaakt. Precies hetzelfde, alleen moesten wij altijd kwartier blijven zitten voordat je weg mocht xD Haha en die leraren stond met een bek vol tanden te kijken van 'wat gebeurd hier?'


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik heb dat mijn een gewone toets gedaan.
    Ik blijf dit jaar zitten dus heb ik op mijn laatste repetitie geschreven
    ''Ik blijf toch zitten dus ik maak hem volgend jaar wel''.


    behind very angel is a demon

    Italie schreef:
    Haha, Zo cool :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Thaha, je moet maar durven! x'D
    Funnyyyy :Y)


    Stay calm and be a directioner.

    Ja, vandaag. Ik had een aardrijkskunde SE vandaag en één meisje die heeft al besloten dat ze naar de havo gaat, dus die kwam binnen, schreef haar naam op en ging weer weg. Ook wel koel :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Echt waar.. Moeten wij niet proberen! Onze leraren flippen compleet en we mogen naar de directie gaan..
    Al zie ik een klasgenoot van me (nou ja, volgend jaar is hij weg) dat wel doen..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wow vette actie! Als wij dat doen, krijgen we meteen 1½ uur corvée. Zelfs als de bel gaat en we zijn net net nét het lokaal binnen krijgen we 1 uur corvée. En als je naar de wc moet ook. Niet te geloven. Maarja, strakka actie van die jongen. Ik mag hem nu al. (: xx.
    Corvée is schoonmaken, de school. *ikhaathet*


    Emo<3

    AttackAndKil schreef:
    Ik heb dat mijn een gewone toets gedaan.
    Ik blijf dit jaar zitten dus heb ik op mijn laatste repetitie geschreven
    ''Ik blijf toch zitten dus ik maak hem volgend jaar wel''.


    Geweldig (A)


    Emo<3

    Hihi, je moet maar durven! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ja, bij Duits. Twee jongens die toch niet over gingen. Ze hadden geen zin om te leren, dus hadden ze dat ook niet gedaan. Ze schreven hun naam op, probeerden het toch even, maar na vijf minuten waren ze allebei verdwenen. Iedereen lachen :P


    Life is hard and then we die

    Bij ons mag je pas een half uur voor het gedaan is afleveren, dus bij ons kan dat niet. :'D

    Dat is wel slim van die jongen. :'D


    Let the Night embrace you

    Gister leverde 3 jongens hun proefwerk in met alleen hun naam er op en ze gingen weg,ze blijven toch zitten. Ze zijn daar voor na school gekomen,we hebben proefwerkweek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall