• Ja dat vroeg ik me af, 'Wie van jullie blijven allemaal zitten?'.

    Ik ben zo stom om dat voor elkaar te krijgern -Gayhand- Ik heb liek nog 1% kans om over te gaan, maar dan begin ik volgend jaar met slechte cijfers ...dús, ik kies er nu maar voor om te blijven zitten x']


    Maar, blijven jullie zitten of gaan jullie over? En like , als je blijft zitten, hoe heb je het voor elkaar gekregen?x']

    Ik: In begin tering hard werken, in het midden geen fuck doen, aan het einde door hebben dat ik het zo niet red en toch weer wat gaan doen.. ahum.. vet telaat - Gayhand-

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 13:59 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik ga gelukkig over ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ik heb dit jaar redelijk hard gewerkt, met goed resulaat. =]
    Ik ben geslaagd voor mn vmbo kader diploma =)
    Nu ga ik van deze school af & start aan opleiding mbo dierenverzorging.=]


    Vampire Heart.

    ik heb 1x moeten blijven zitten.. omdat ik een half jaar ziek thuis was dus ik had teveel gemist..
    maar dat was groep 5 xD
    voor de rest eig nooit meer..
    ben ook over nu n.n nja geslaagd xD
    ook maar net omdat ik slecht ben in natuur/scheikunde en wiskunde.. maar men engels en nederlands maakte dat weer goed gelukkig


    A Noble was Born in Chaos

    DianeESCAPE schreef:
    ik heb dit jaar redelijk hard gewerkt, met goed resulaat. =]
    Ik ben geslaagd voor mn vmbo kader diploma =)
    Nu ga ik van deze school af & start aan opleiding mbo dierenverzorging.=]


    Woah wij worden studentjes xDD -ik vind dat leuk om te zeggen :P-
    ik heb men TL diplomaa gehaald :) ik word Etaleuze n.n
    [mensen weten vaak niet wat het is.. google het maar want ik word gek van het verhaal 100 keer te vertellen dankje (A)]


    A Noble was Born in Chaos

    Ik niet. Als ik moest blijven zitten, dan zo de hele klas moeten blijven zitten. Mijn rapport is één van de beste van de klas en ik kan je vertellen dat dat best cool is.
    Hoe dan ook; Nee, ik blijf niet zitten.


    Liefde is net zoals Japan. Het is groot.

    Ik blijf zitten!
    ik heb het voor mekaar gekregen door een B-attest te krijgen. Dat wilt zeggen; Je zakt en gaat over. Of je blijft zitten maar blijft op hetzelfde niveau. En aangezien ik op het allerlaagste niveau zou zitten als ik zak, blijf ik gewoon zitten en doe ik mijn richting verder :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ben geslaagd en dan heb ik niet heel erg aan mijn inzet te danken maar aan het feit dat ik áls ik leer (op het laatste moment doorgaans) dat het goed gaat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik gelukkig niet. Nooit gehad ook :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben gelukkig nog nooit blijven zitten. Wel 1x mijn opleiding verkloot, dus toen moest ik ergens anders overnieuw beginnen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik werk voor geen meter maar gelukkig heb ik een goed geheugen. Ik heb nu proefwerkweek maar het maakt niets uit of ik voor alles een onvoldoende haal want ik ben over :) en ik ga dan ook naar een nieuwe school voor VWO bovenbouw :)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik wil liever blijven zitten dan zakken, dus ik ja.


    your eyes are like stars in the night.

    kimmyENCoRE schreef:
    (...)

    Woah wij worden studentjes xDD -ik vind dat leuk om te zeggen :P-
    ik heb men TL diplomaa gehaald :) ik word Etaleuze n.n
    [mensen weten vaak niet wat het is.. google het maar want ik word gek van het verhaal 100 keer te vertellen dankje (A)]


    Ja, coeuwle studiebollen (nerd)


    Vampire Heart.

    Ik ga van A2(Atheneum (Vwo) 2) naar H3(Havo 3) en ik baal erg echt van als een stekker. Ik heb net 1 tekort teveel om over te gaan naar Vwo 3. Ik heb namelijk 4 tekorten en je mag er maximaal 3 hebben.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ga over


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik blijf zitten wegens faalangst.
    Maar eigenlijk is het de schuld van de school.
    Di ehad het namelijk genegeerd.(6)


    behind very angel is a demon