• Mijn school is echt zo gierig, we kregen zo'n brief thuis dat we volgend jaar niet meer mogen werken in het workbook engels maar in een schrift. Volgens mij snappen ze het woord WORKbook niet helemaal. En we mogen er alleen maar niet meer in schrijven omdat de school er nu voor moet betalen, echt gierig! -.-"


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Da's begrijpelijk? Zo'n boek kost makkelijk 40 euro en als ze er elk jaar weer nieuwe moeten laten aanschaffen kost de school best duur. Dan is in een schrift schrijven toch veel makkelijker voor de school? Ik kan het wel begrijpen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Bij ons mag je er ook niet in schrijven, die dingen zijn namelijk ontzettend duur. Ik snap je school wel.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind het niet gierig, onze school werkt er al mee. Het lijkt veel werk maar dat is het echt niet, gewoon even veel.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik snap wel dat het duur is maar onze engels lerares is echt een zeur dus die gaat ons echt dat hele ding over laten schrijven, ook alles wat we niet nodig hebben. En daar baal ik gewoon van xD


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    essymade schreef:
    Ik snap wel dat het duur is maar onze engels lerares is echt een zeur dus die gaat ons echt dat hele ding over laten schrijven, ook alles wat we niet nodig hebben. En daar baal ik gewoon van xD

    Daarvoor hebben ze een kopieër-apparaat voor uitgevonden.


    your eyes are like stars in the night.

    bij mij dan: ik heb er het hele jaar niet in geschreven omdat ik anders een boete moest betalen, bleek dat ik hem gewoon mocht gebruiken! ik was echt pissed.


    It's time to be happy again.

    Bij ons werd 2 jaar geleden verteld aan het einde van het jaar dat we de werkboeken ook moesten inleveren, maar iedereen had er al ingeschreven en dat mocht ook. Dus toen waren ze het toch maar eens met ons.

    Maar ik vind het wel begrijpelijk. Maar wij moesten er gewoon zelf voor betalen(ja ik snap het niet echt aangezien ik nu HBO opleiding doe:$)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Rare school....:X Maarja, ze zitten vast krap bij kas.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wij moeten werkboeken aankopen en handboeken huren..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Wij moeten werkboeken aankopen en handboeken huren..


    I've got your back like a bra strap.

    Armani schreef:
    Wij moeten werkboeken aankopen en handboeken huren..


    Wij moesten dat ook. Dus wees blij dat je ze mag lenen van school en alleen schriften hoefd te kopen. Ben jij een stuk goedkoper uit!

    Italie schreef:
    Da's begrijpelijk? Zo'n boek kost makkelijk 40 euro en als ze er elk jaar weer nieuwe moeten laten aanschaffen kost de school best duur. Dan is in een schrift schrijven toch veel makkelijker voor de school? Ik kan het wel begrijpen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Armani schreef:
    Wij moeten werkboeken aankopen en handboeken huren..


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Wij deden dit jaar al niks anders. En dan niet alleen in het engels werkboek mochten wij niet schrijven, nee, in ALLE werkboeken mochten wij niet schrijven' (cat)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 20:17 ]

    Poseidon schreef:
    Ik vind het niet gierig, onze school werkt er al mee. Het lijkt veel werk maar dat is het echt niet, gewoon even veel.

    ik zit op de zelefde school duzz ja dan is dat nou eenmaal zo.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 20:18 ]


    When words fail music speaks