• Dag liefste users!

    Om het 10-jarig bestaan van Quizlet te vieren, houden we 10 dagen lang feest met allerlei leuke acties. Houd daarom het nieuwe subforum goed in de gaten! In dit topic introduceren we het 10 dagen feest aan de hand van allerlei leuke wedstrijden. Met deze wedstrijden kun je creditprijzen winnen en mogelijk zelfs een verrassingsprijs! Onze wedstrijden staan allemaal in het thema Quizlet, maar iedere wedstrijd bekijkt een ander facet in het thema.

    Vandaag starten we met een quizwedstrijd, want daar begon het nu eenmaal mee 10 jaar geleden: de quizzen. Ondertussen hebben jullie enorm veel kunnen oefenen en zijn jullie master-quiz-makers geworden. Dus laat je van je beste kant zien! Klik hier voor de quizwedstrijd.

    Tweede op de lijst van wedstrijden, staat een fotowedstrijd! Dit was de tweede optie van creaties die om de hoek kwam kijken! Na vele fotowedstrijden en zelfs een image of the month wedstrijd, zijn we er van overtuigd dat jullie ons geweldige fotografische kunstwerken kunnen laten zien! Klik hier voor de fotowedstrijd.

    Als derde mogen jullie je schrijftalent laten zien in een heuse schrijfwedstrijd! De stories kwamen immers als derde creatievorm om te hoek kijken. Trek die pennen uit de kast en laat ons zien welke literaire kunsten jullie hebben opgebouwd in de tijd dat je al op Quizlet zit. klik hier voor de verhaalwedstrijd.

    De vierde creatie die we in de spotlight zetten door middel van een wedstrijd, zijn de gedichten. Als vierde grote creatievorm, hebben deze al snel een plek in ons hart gekregen en zijn ze erg populair geworden. Speel met je woorden, verdwaas met je zinnen en stuur ons een meesterwerk dat ons omver blaast! Klik hier voor de dichtwedstrijd.

    Op ons wedstrijdprogramma staan:
    - Quizwedstrijd
    - Fotowedstrijd en Klik hier voor de poll van de fotowedstrijd.
    - Verhaalwedstrijd
    - Dichtwedstrijd
    - Columnwedstrijd

    Mis de wedstrijden niet! Veel feestplezier!

    - De mods

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 10:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 nov 2014 - 12:00 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga zien om met een paar wedstrijden mee te doen! Leuk initiatief.*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    De quizwedstrijd staat ook meteen online: klik hier. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Debbaut schreef:
    Ik ga zien om met een paar wedstrijden mee te doen! Leuk initiatief.*O*

    Leuk!


    16 - 09 - '17

    Oh my gosh, ik voel me echt in een feestbui vandaag door al jullie acties. Geweldig. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    Oh my gosh, ik voel me echt in een feestbui vandaag door al jullie acties. Geweldig. :'D


    Dat is hartstikke leuk om te horen. (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bat schreef:
    Oh my gosh, ik voel me echt in een feestbui vandaag door al jullie acties. Geweldig. :'D

    Me likes. Ik merk ook aan mezelf dat ik helemaal enthousiast ben. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Wat gaaf! Jullie overdreven niet toen jullie zeiden dat jullie er een groot feest van wilden maken, haha. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow dit is echt supercool allemaal. Kan ik mijn hele vrije week vermaken met allerlei events hier (banana)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dit vind ik leuk! Dit ga ik zeker in de gaten houden ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Dit vind ik leuk! Dit ga ik zeker in de gaten houden ^^


    26 - 02 - '16

    Ik baal echt ontzettend dat dit in de tentamenweek valt. Wat een superleuk initiatief!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik zal eens kijken of ik mee zal doen met sommigen. Hartstikke leuk dit!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bat schreef:
    Oh my gosh, ik voel me echt in een feestbui vandaag door al jullie acties. Geweldig. :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JoeyTribbiani schreef:
    Ik baal echt ontzettend dat dit in de tentamenweek valt. Wat een superleuk initiatief!

    Same here :c


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.