• Iemand een idee wanneer t nieuwe album van Avril uitkomt?
    juni werd gezegd maar k merk er niks van? ;4

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

waarneer het tijd is.

Some angels have no wings.

Ik wist helemaal niet dat ze van plan was om een album uit te brengen :x
    Dus sorry, ik kan je niet helpen.

wth.

Hiphopqueen schreef:
    waarneer het tijd is.

yeah right.

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

-googled-

De release van het vierde studioalbum van Lavigne is gepland voor juni 2010. Acht nummers schijnen op 1 augustus 2008 al opgenomen te zijn. In januari 2010 heeft de covershoot van het album plaatsgevonden.

Misschien komt hij hier wat later uit?

[ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 21:36 ]

All this dampness is damp.

Sorry ik kon hem gewoon niet laten .

XX

Some angels have no wings.

In Europe for 2 weeks, finishing up in the studio. So fun, just wrote 3 new songs in only 4 days! Radness....
    Dat twitterde ze op 6 juni, dus ik denk dat het nog wel een paar maanden zal duren.

En dit staat op wiki:
    The album was originally scheduled for release on 17 November 2009. Later, in January 2010, Lavigne stated that the album cover had been photographed and the first single would be released in April, followed by the album in June. In May, Lavigne said that she considered the album too serious and "mellow" and would return to the studio to balance the album out. "With an album, I don't want to rush it out.... I have a very serious record, so I think I need to put a couple upbeat, fun songs on it."

[ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 21:48 ]

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

In january komt haar nieuwe singel van haar CD.
    Ze mocht het album niet uitbrengen ofzo -.-''
    Zo stom. Maar nu mag het eindelijk wel =D
    En de eerste singel heet ''What The Hell''

“Why should I care what other people think of me? I am who I am. And who I wanna be.” - Avril Lavigne

Euh... Ik dacht dat dat nog even ging duren?

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Ik heb wel gehoord dat ze ermee bezig was, maar wanneer het uitkomt. Heb echt geen idee, zie ik vanzelf wel xD

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

kheb er idd ook van gehoord maar kweet niet wanneer sorry,

I'm just a little girl in a big mean world.

Haar eerste single heet 'What the hell' en komt uit in januari. Over een paar weken gaan ze daar de clip voor opnemen ;D

Dus het enige wat je tot nu toe weet ik dat de eerste single van het nieuwe album gaat uitkomen in januari :3

You and I are the same. Perfect in our own weird way.

Oh wow, ik wist helemaal niet dat ze dat van plan was. Ben benieuwd :Y)

We're hiding behind skin that's too tough

Avril's album komt uit in maart,
    en het heet 'Goodbye Lullaby' =D
    Ze gaat 'What The Hell' op 31 december in NY live zingen.

Het meeste had ze verteld op de AMA's.

“Why should I care what other people think of me? I am who I am. And who I wanna be.” - Avril Lavigne