• lees hier de voorwaarden van de stories en plant ze hier neer in een reactie

    ik heb deze vakantie helemaal niets te doen dus ga ik stories lezen. nu mogen julie allemaal reclame maken.
    maar:
    - zet ze neer in de blog hierboven want ik ga waarschijnlijk niet meer naar dit topic kijken.
    - lees eerst de blog, daar staat wat ik wel en niet ga/wil lezen en wat ik zeker ga lezen.

    dus kom maar op met julie verhalen.

    oja gebruik liefst een link want ik de vakantie ben ik lui

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 14:21 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Die van mij lees je al xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Waiting in the shadow

    Catch me if you can

    High School Bloodsuckers

    Runaway

    From London With Love

    Dankje als je ze wilt lezen^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Maakt het nog uit hoeveel hoofdstukken het al heeft? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    The passion between us is just like fire > Voetbal verhaal.
    Playing with fire > Avatar verhaal
    Hello Weasley > Harry Potter verhaal.

    Bij alle verhalen staat bij het begin/samenvatting waar het over gaat.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Verhalen met diepgang? Yeah, dit verhaal voelt zich aangesproken :Y)

    De vrouw van de draak.

    Odessa DeLucero is getrouwd met het staatshoofd van haar land: Ramon DeLucero. Hij leidt met harde hand een verscheurd land dat dreigt ineen te storten: de economie gaat achteruit en continue dreigt er een staatsgreep. Buiten het weten van haar man ontvangt Odessa onbekende liefdesbrieven. Het geeft haar koude huwelijk enigszins weer licht. Als haar man achter de brieven komt is hij buiten zichzelf van woede. De afzender smeekt om een ontmoeting, maar het escaleert: ze wordt meegenomen naar het ondergrondse hoofdkwartier van de beruchte rebellen. Nu staat Odessa DeLucero niet langer buiten het gevaarlijke spel dat politiek heet. Ze zit er middenin.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 15:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    edit:
    ik ga ze natuurlijk niet allemaal lezen maar de links blijven staan dus als ik me verveel kan ik met een beetje geluk altijd op jouw link gaan klikken


    Change, the only good thing in this world.

    Ik heb er wat op mijn profiel staan, kan je is een kijkje nemen. Het is trouwens show me your stories.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik heb er wat op mijn profiel staan, kan je is een kijkje nemen. Het is trouwens show me your stories.


    oops te snel willen schrijven waarschijnlijk ofwel ligt aan mijn vakantieluite normaal maak ik niet zo een domme fouten


    Change, the only good thing in this world.

    K'heb mijn story er bij gezet (':


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Beauty and the slave


    Stop existing and start living.