• Edit ; Ik heb al iemand ;p

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 15:30 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    Naam ; Sanne
    Leeftijd ; veertien
    Story's ; Bill's obsession - voetbalvrouwen - damned hotel -
    Waarom ik jou zou moeten kiezen ; Omdat ik graag met andere mensen schrijf en ik ook heel graag een nieuw verhaal wil schrijven.
    Heb je een beetje ervaring ; ja;3
    Over wat zou het moeten gaan ; Onbekende mensen vind ik wel leuk


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam ; Marleen.
    Leeftijd ; 14
    Story's ; A magician never tells is secrets/Who wants to be dead?(Met Mireille.)
    Waarom ik jou zou moeten kiezen ; Omdat we samen vast een leuk verhaal kunnen zouden kunnen bedenken en er ook echt iets leuk van kunnen maken.(:
    Heb je een beetje ervaring ; Well, er zijn vroeger wel eens kleine verhaaltjes van mij in de schoolkrant en kleine gedichtjes in de krant geplaatst?xd
    Over wat zou het moeten gaan ; Ik hád een idee, maar ik ben hem kwijt. Laat me even denken hoor.:Y)


    everything, in time

    Naam ; Mijn naam is Sophie (hoi aangenaam C: )Leeftijd ; Ik ben 15
    Story's ; Eigenlijk te vinden op mijn profiel maar ik rek het feit uit dat ik moet leren dus: Final Goodbye, Wher my heart belongs, It's spelled love en In the moonlight
    Waarom ik jou zou moeten kiezen ; Het lijkt me wel leuk om een verhaal samen te schrijven.. Zo kom je volgens mij wel op de leukste ideen (;Heb je een beetje ervaring ; Ik zou willen zeggen van wel.. Maar dat weet ik eerlijk gezecht niet.. En trouwens van onervarenheid leer je juist.. Ik klink nou echt als een fortune cookie..
    Over wat zou het moeten gaan ; Dat wou ik serieus net aan jou vragen..

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 15:11 ]


    Fat chance.

    Yo ik auditeer :Y)

    Naam ; Samantha.
    Leeftijd ; 17.
    Story's ; De vrouw van de draak, Sarah, vampier tussen twee werelden, De Zwarte Raaf en het Rode Leger, Keep It Bouncing Baby [Office Romance]
    Waarom ik jou zou moeten kiezen ; Eeh.. ik ben beroerd in zulke teksten, ghehe. Omdat ik van schrijven hou :'DD En het me erg leuk leek samen te schrijven met iemand, maar het vaak niet doorgaat omdat diegene altijd fanfics wil schrijven -.-
    Heb je een beetje ervaring ; Ja. Ik schrijf bijna 10 jaar.
    Over wat zou het moeten gaan ; Het liefst een realistisch onderwerp. Fantasy mag wel, maar wel realistische fantasy (dat klinkt vaag maar goed :']). Ik ben geen persoon van de fanfics, dat zeg ik er wel bij. Dus als daar je voorkeur naar uit gaat, ben ik waarschijnlijk geen goede kandidaat :]


    No growth of the heart is ever a waste