• Heyhoi!

    Een heel goede vriendin van mij heeft sinds vorige maand een vriend en het gaat heel goed tussen hen. Het 'probleem' (tussen aanhalingstekens, want ik zie het niet echt als een probleem) is dat zij net 13 is geworden en hij later dit jaar 17 wordt. Dit is dan toch wel ruim 3,5 jaar verschil, op zo'n jonge leeftijd. Ik moet hierbij wel zeggen dat zij echt al heel volwassen etc. is en dat ze best serieus zijn over hun relatie/verkering.
    Ze hebben elkaars ouders ontmoet en dergelijken. (Die vinden het ook goed) Maar ik vroeg me dus af, wat vinden jullie hier nu van?
    Vreemd of niet? Willen jullie je mening plaatsen?

    xoxo

    Meh, ik heb er niet echt een probleem mee. Zolang hij naar luistert naar wat zij zegt en dus ook een nee accepteert, zie ik het probleem niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind 3,5 jaar nog niet zo heel erg. 5 jaar is wel de grens voor mij. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind dat ik niet kan beslissen of het raar zou zijn. Ik ken hun persoonlijkheden niet. Ik denk wel dat ik het onwennig zou vinden als mijn beste vriendin in dezelfde situatie had gezeten. Drie jaar is een groot verschil op die leeftijd vind ik.


    I still think of the guitar bible.

    DarkSavior schreef:
    Meh, ik heb er niet echt een probleem mee. Zolang hij naar luistert naar wat zij zegt en dus ook een nee accepteert, zie ik het probleem niet.


    Ja dat doet hij sowieso wel, en soms grappen ze er wel over seks en zo, maar ze weten allebei dat als het erop aankomt, het sowieso de eerste 2 á 3 jaar niet gaat gebeuren.

    DarkSavior schreef:
    Meh, ik heb er niet echt een probleem mee. Zolang hij naar luistert naar wat zij zegt en dus ook een nee accepteert, zie ik het probleem niet.


    •*• Lululu •*•

    Ciar schreef:
    (...)

    Ja dat doet hij sowieso wel, en soms grappen ze er wel over seks en zo, maar ze weten allebei dat als het erop aankomt, het sowieso de eerste 2 á 3 jaar niet gaat gebeuren.

    Dan heb / zie ik geen problemen met hun relatie :Y) Lekker hun gang laten gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Meh, ik heb er niet echt een probleem mee. Zolang hij naar luistert naar wat zij zegt en dus ook een nee accepteert, zie ik het probleem niet.


    Nightray schreef:
    Ik vind 3,5 jaar nog niet zo heel erg. 5 jaar is wel de grens voor mij. :')


    Chaos is a ladder.

    Je zegt zelf al dat ze het heel serieus nemen en het heel goed gaat tussen hen. Dat is de basis van een relatie. Zo lang dat goed zit, is het leeftijdsverschil niet zo belangrijk.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    DarkSavior schreef:
    Meh, ik heb er niet echt een probleem mee. Zolang hij naar luistert naar wat zij zegt en dus ook een nee accepteert, zie ik het probleem niet.


    The odds are néver in our favor.

    Ik zie geen problemen. Zolang hij accepteerd dat zij nog niet zo ver is op gebieden zoals seks.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 18:18 ]

    Nightray schreef:
    Ik vind 3,5 jaar nog niet zo heel erg. 5 jaar is wel de grens voor mij. :')


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ligt helemaal aan de persoon, maar 3,5 jaar hoeft niet te oud te zijn.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jullie zijn allemaal eerlijk gezegd positiever dan ik had gedacht ghehe (krul)

    Ik geef niets om leeftijd. Met mijn laatste exen scheelde ik 10/11 jaar. Daarbij was ik ook 13 toen ik mijn eerste vriendje van 17 kreeg. Zolang het goed gaat zie ik geen problemen.


    Bad decisions make good stories.

    Nou, een jongen die ik ken (18) had laatst met een meisje van 14 afgesproken. Ik vind dat eigenlijk toch wel raar. Ik heb dan zoiets van 'zoek iemand van je eigen leeftijd' :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."