• je zo een erge hoofdpijn hebt, dat zelfs wanneer je je ogen naar bijvoorbeeld links draait stekende pijn in je achterhoofd krijgt?
    Ik heb het sinds eergister en het is echt vréselijk irritant. Heeft één van jullie het ook wel eens gehad? Zo ja, hoe gaat het over?
    Alvast bedankt! (:


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Ik heb dat heeeeeeeeel af en toe maar dat gaat vanzelf over.


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    als je bij je hoofdpijn last heb van je ogen; kan je ook migraine hebben. &dan helpt meestal slapen, en donkerheid om je heen.


    it's cool to know nothing.

    Ik heb het ook soms. Bij de dokter zeiden ze bij mij dat eht stres was.
    Misschien kun je eens naar de dokter gaan? Die hebben er het meeste verstand van x'd

    heel vaak gehad, gewoon Asperine of neurofen fseu en dan gaat ut over


    --

    ohkee; mijn beschrijving was niet helemaal goed; maar dit staat op internet (A)

    Migraine is een neuro-vasculaire aandoening, die meestal gepaard gaat met hevige, kloppende hoofdpijn, die erger wordt bij inspanning. Met “kloppende pijn” wordt bedoeld dat elke hartslag steeds even iets meer druk geeft op de bloedvaten, waardoor de hoofdpijn pulserend aanvoelt.

    De hoofdpijn is het meest kenmerkende symptoom en wordt veroorzaakt door een vernauwing van de bloedvaten in het hoofd, gevolgd door een verwijding ervan. Toch bestaat migraine meestal niet alleen uit hoofdpijn, maar gaan de aanvallen vaak gepaard met misselijkheid en overgeven. De patiënt kan licht, harde geluiden en sterke geuren meestal slecht verdragen. Migraine-aanvallen worden vaak vooraf gegaan door schitteringen, flitsen of golvende beelden. Dit kan een half uur tot een uur voor de aanval gebeuren. Ook kun je tijdelijk een verdoof gevoel of tintelingen hebben, of minder kracht aan een kant van het lichaam. Spreken kan tijdelijk wat moeizaam gaan en zelfs naar een gesprek luisteren of ergens over nadenken kan bij een hevige aanval onmogelijk zijn. Veel patiënten weten dat er weinig anders op zit dan in een rustige, verduisterde kamer in bed te gaan liggen. Een aanval is meestal binnen een dag weer over, hoewel het ook enkele dagen kan duren. Er zijn patiënten die alleen af en toe een migraine-aanval hebben, maar anderen hebben er vaker, of regelmatig last van.


    it's cool to know nothing.

    ohkee; mijn beschrijving was niet helemaal goed; maar dit staat op internet (A)

    Migraine is een neuro-vasculaire aandoening, die meestal gepaard gaat met hevige, kloppende hoofdpijn, die erger wordt bij inspanning. Met “kloppende pijn” wordt bedoeld dat elke hartslag steeds even iets meer druk geeft op de bloedvaten, waardoor de hoofdpijn pulserend aanvoelt.

    De hoofdpijn is het meest kenmerkende symptoom en wordt veroorzaakt door een vernauwing van de bloedvaten in het hoofd, gevolgd door een verwijding ervan. Toch bestaat migraine meestal niet alleen uit hoofdpijn, maar gaan de aanvallen vaak gepaard met misselijkheid en overgeven. De patiënt kan licht, harde geluiden en sterke geuren meestal slecht verdragen. Migraine-aanvallen worden vaak vooraf gegaan door schitteringen, flitsen of golvende beelden. Dit kan een half uur tot een uur voor de aanval gebeuren. Ook kun je tijdelijk een verdoof gevoel of tintelingen hebben, of minder kracht aan een kant van het lichaam. Spreken kan tijdelijk wat moeizaam gaan en zelfs naar een gesprek luisteren of ergens over nadenken kan bij een hevige aanval onmogelijk zijn. Veel patiënten weten dat er weinig anders op zit dan in een rustige, verduisterde kamer in bed te gaan liggen. Een aanval is meestal binnen een dag weer over, hoewel het ook enkele dagen kan duren. Er zijn patiënten die alleen af en toe een migraine-aanval hebben, maar anderen hebben er vaker, of regelmatig last van.


    Harstikke bedankt, voor het opzoeken. Ik denk dat ik straks dan maar even ga slapen. En hopelijk knap ik daar dan wat van op. En als het maandag dan nog niet over is, dan moet ik maar even naar de doktor ofzo.
    In ieder geval bedankt, dat geld natuurlijk voor iedereen die een reactie heeft achter gelaten. (:


    Your Words They Eat Right Through Me...

    neem een aspirintje?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Niet naar TV of computer kijken xD ;)


    Your Butt is Mine!

    Het slechtste wat je kunt doen als je hoofdpijn hebt is achter de pc gaan zitten of tv kijken. Het beste wat je kunt is in een donkere kamer gaan liggen en slapen.


    Bored.

    Jaa, maybe wel Migraine. Ik zelf heb het ook wel eens gehad,En het doet vreselijk pyn. Waar ik dan last van heb, is het zelfde als wat xMARLOES zegt, het is egt niet fynn =[

    maar sterkte! (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Nee. Maar ik denk wel dat het zal overgaan. En als het niet overgaat zou ik is langs gaan bij een dokter. (:


    A. ikmisje.