• “nee mams alsjeblieft niet, ik wil dit helemaal niet, laat me alsjeblieft hier blijven alsjeblieft.”
    “nee” het was haar onverbiddelijke antwoord. Ik smeekte al dagen, nee weken om hier te mogen blijven. Maar ze zag er niet vanaf. Ik moest bij mijn broer in Forks gaan wonen, zonder discussie. Ik een uitbundig,sociaal meisje bij haar saaie,asociale, nerd broer.
    Morgen zat ik op het vliegtuig richting Forks. Ik zuchtte. “Mam is er echt geen…”?”
    “NEE! Ga je koffers pakken morgen vertrek je!” ik zuchtte nog eens en liep naar boven. Ik sloeg zo hard met de deur dat ik het glas hoorde rinkelen. Ik wist verdomme niet eens waarom ik moest vertrekken. Waarschijnlijk was ze mij gewoon beu ofzo. Ik ging ze allemaal missen mijn vrienden. Ik zou iedereen achter moeten laten van wie ik hield. De enige die ik kende in Forks was mijn broer en die wilde ik zelfs niet kennen.ze komt er achter dat haar broer in Forks niet is wie hij thuis is, ze probeert erachter te komen waarom haar moeder haar zo graag weg wil thuis en wat het geiheim is van [1 van de cullens] en ze draagt zelf ook een groot geheim met zich mee, waar [1 van de cullens] achter probeert te komen, ze ziet hen eerst niet staan terwijl iedereen hen zo gewledig vind en rond hen heen hangt maar dan richtten zij hun aandacht op haar, eerst wil ze die aandacht niet maar hoe kan je zoveel aandacht en liefde weerstaan?


    doen/niet doen?
    origineel?
    wie van de cullens?
    jasper/emmett/edward
    titel?
    rollen?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 22:42 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Doen
    Jasper^^
    ik heb geen inspiratie voor de titel sorry,"x"


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    oja je krijgt een koekje als je het even invult


    Change, the only good thing in this world.