• Hallo iedereen
    Op school loop ik vaak bij een goede vriend van mij (laten we hem Ony noemen). En ik en Ony zijn al sinds het lager heel goed bevriend met elkaar . Maar telkens als ik eens alleen bij hem loop beginnen sommige van mijn vriendinnen "Oeeeh" Te roepen en met hun hand een hartje te maken . Ik word dat echt beu , ik heb namelijk al een lief en dan nog ik en Ony zijn gewoon vrienden ....
    Weten jullie hoe ik ze laat stoppen want als ik het vraag stoppen ze voor even maar de volgende dag doen ze het weer ...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Negeer ze en lach gewoon ontzettend hard met Ony ((krul)) wanneer ze dat doen om te laten zien dat hij wel een harstikke leuke jongen is.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    gewoon niks van aantrekken en doen alsof het je niks kan schelen, dan stoppen ze uiteindelijk wel. en als ze een domme opmerking maken zeg je gewoon "jaloers?" en keer je je rug naar diegene (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Sta erboven.. je kunt er niets aan veranderen en wanneer je er iets van gaat zeggen vinden ze het alleen maar leuk.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik denk niet dat dat kan stoppen tenzij je het echt zegt van dat jullie geen koppel zijn..


    Stop wishing, Start doing..

    Een keer met je vriendje zoenen in de school wanneer iedereen het ziet?
    Ik heb echt geen idee.


    Food.

    Tja ik heb hetzelfde probleem, maar bij mij denkt de hele school dat we wat hebben o.O
    Misschien is een ideeëtje om net te doen alsof jullie wat hadden, en het dan in plubiek uit te maken. Dan maken ze geen hartjes meer, maar dan kunnen jullie wel gewoon vrienden blijven


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Coyote schreef:
    Sta erboven.. je kunt er niets aan veranderen en wanneer je er iets van gaat zeggen vinden ze het alleen maar leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je moet je er gewoon niets van aantrekken :)
    Ik weet wel dat het vervelend is, maar je moet het gewoon negeren :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Jouw vriendinnen zijn zo ruimdenkend... oO
    Oh, een jongen en een meisje! Jaja, die zijn sowieso een koppel!
    Wie heeft die 'regel' nu weer uitgevonden?
    Sorry, maar tegen zo'n bekrompenheid kan ik niet goed tegen.

    Als ik jou was zou ik dus zeggen tegen hen dat ze eens wat ruimer moeten leren denken.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Coyote schreef:
    Sta erboven.. je kunt er niets aan veranderen en wanneer je er iets van gaat zeggen vinden ze het alleen maar leuk.


    None but ourselves can free our minds.

    Had het ook voor, maar niets hielp. Zolang het maar niet op de leerkeachten overgaat zoals bij mij. Ze wisten blijkbaar meer dan ik, zelfs hun kon ik niet overtuigen:S. Nu heb ik na 2 jaar er soms nog last van, ookal ga ik nog amper met die jongen om.


    No me digas qué tengo que hacer

    :$


    SLOAN.

    Wanderer schreef:
    gewoon niks van aantrekken en doen alsof het je niks kan schelen, dan stoppen ze uiteindelijk wel. en als ze een domme opmerking maken zeg je gewoon "jaloers?" en keer je je rug naar diegene (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Negeren. Dan houd het vanzelf op.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    (zip)


    SLOAN.