• Als dat zo is, kun je ze er hier bij zetten. ^^
    Ik geef alles door aan Duitsland.
    Graag erbij, het adres/link naar de site, wie diegene nadoet, en als het om een mail adres gaat of het echt alleen mailen is of ook msn. ^^
    Bij voorbaat dank!

    Ik heb echt zooooooooooooooo'n hekel aan fakers =oo
    Maar ik heb nog geen één faker gehad op msn..
    Gelukkig x'd

    shitt
    hij moet weg, krijg m niet weg.. -.-

    hoe bedoelen ze fakers??


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Mensen die doen alsof ze TH zijn enzo ;)

    tomismyangel zei:bill heeft wel myspace


    ik zeg:nee nietwaar bill heeft geen myspace dat heeft ie zelf gezegt in een interview


    *points@ass* kijk eens! en god zag dat het goed was ;D

    klopt helemaal. ;)
    Er ís een officiele fan myspace, maar daar zit TH zelf nóóit op. ^^
    Door dat ding was ook dat gerucht over Bill zijn coming out verspreid enzo. Dat account was gehackt. _O_

    klopt helemaal. ;)
    Er ís een officiele fan myspace, maar daar zit TH zelf nóóit op. ^^
    Door dat ding was ook dat gerucht over Bill zijn coming out verspreid enzo. Dat account was gehackt. _O_


    Wat bedoel je? :')
    En ik hoor ook sommige meiden op quizlet zeggen dat 'Tokio hotel' tegen ze hebben 'gepraat' op MySpace. bullshit.


    -

    Nou, er was toch zo'n giga gezeur voirg jaar rond hun verjaardag over dat Bill tijdens hun feeste dronken op de pc een coming out had gedaan via myspace. Dat was dus niet zo, maar die site was gehackt en zo'n hater stuurde dat naar iedereen. Niet Billa :')
    ;)

    Nou, er was toch zo'n giga gezeur voirg jaar rond hun verjaardag over dat Bill tijdens hun feeste dronken op de pc een coming out had gedaan via myspace. Dat was dus niet zo, maar die site was gehackt en zo'n hater stuurde dat naar iedereen. Niet Billa :')
    ;)



    O, oke. :') Ik snap het al. Dat heb ik gelezen, ja.


    -

    ze doen meer tom en bill na.. bijna geen gustav of georg he?:P

    Ik vind die fakers altijd gezellig xD


    Whuhaha :P:P


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    tomboy_16@hotmail.com


    ^^Die zou mijn 'vriendin' bij het concert van 14j. hebben gehad -_-"^^


    Xx~They say this will be forever~xX

    super bedankt!

    achja xD had die MSN ook maar een beetje gestolen door illegaal op haar MSN te gaan(A)
    Nouja,... ze had haar MSN aan en ik wilde wel even weten wie dat was, maar hij was toen niet online,... ze zei ook dat hij nederlands kon, maar ik had bij haar gespreksgeschiedenissen zijn MSN naam niet zien staan, dus ze had ook nog nooit met hem gepraat,...


    Xx~They say this will be forever~xX

    Ik vind fakers eigenlijk wel grappig
    vooral als het dan later blijkt dat het een Nederland is en je hem in het nederlands hebt uitgescholden
    Opzich is het misschien wel een beetje irritant en zielig van deze mensjes maar aan de andere kant laat ze maar lekker mensen vervelen iedere een beetje fan weet toch tokio hotel nooit op msn is en hun e-mail adress nooit gebruikt en al zouden ze dat hebben dan zouden ze er een ofandere domme filter opzetten en op die update topic waar het onderandere ook over fakers op forums en zo en bellen ging
    - Het schijnt zo dat gustav ooit op het schrei forum te zijn geweest en iedereen dacht dat hij fake was en het bleek uiteindelijk er verdacht veel op te lijken dat hij het dus wel echt was
    - Tokio hotel aka Tom belt wel met fans (ONS)

    Maar eigenlijk maakt dat niet zo veel uit ik wilde he alleen ff zeggen