• COVERSTORE EPHRYA.

          Ik werk langzaam, dus heb een beetje geduld. Als het echt snel af moet om een bepaalde reden wil ik best er eerder aan beginnen, maar geef dit dan even door met een goede reden. -- Ik werk aan de covers waar ik zin en inspiratie voor heb, dus het kan zijn dat eerst vijf andere covers worden gedaan voor ik aan die van jou begin.

    Vul in..

    x Titel, en moet die erop staan?
    x Moet je username erop staan?
    x Eventuele andere tekstjes voor erop (niet te lang)
    x Samenvatting (onder een spoiler)
    x Eventuele plaatjes (onder een spoiler)
    x Als je geen plaatjes hebt, een zo duidelijk mogelijke uitleg wat je zoekt.
    x Horizontale of verticale cover
    x Sfeer
    x Extra's

    Wachtlijst:
    01. †




    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    x Titel, en moet die erop staan? Photograph (Graag erop ja!)
    x Moet je username erop staan? Yes please.
    x Eventuele andere tekstjes voor erop (niet te lang) -
    x Samenvatting (onder een spoiler)

    Lynn Yasmin Delgado is een 20 jarig meisje die een opleiding tot fotografe doet. Ze loopt stage bij een sportfotograaf en mede hierdoor is ze vaak aanwezig bij voetbalwedstrijden.
    Gregory van der Wiel is een beroemde voetballer bij Paris Saint Germain. Ook hem valt het op dat er steeds vaker een meisje bij de wedstrijden is en na een tijdje raken ze in gesprek. Zo bloeit er een relatie op. Tot Gregory wordt geselecteerd voor het Nederlands elftal en het stel de negatieve kant van de pers leert kennen. Er verschijnt in de media dat Gregory vreemd gaat en Lynn gaat tot het uiterste om te ontdekken of dat ook werkelijk zo is.

    x Als je geen plaatjes hebt, een zo duidelijk mogelijke uitleg wat je zoekt.
    Ik wil graag een mooie foto van Gregory van der Wiel, ik voeg er geen bij aangezien je zelf beter weet welke je wilt gebruiken. De faceclaim die ik voor Lynn gebruik is Barbara Palvin. Ook van haar zou ik er graag een foto bij hebben. Verder is het een verhaal dat te maken heeft met voetbal en fotografie en graag zou ik ook deze dingen terug zien. Een simpele oude camera en een voetbalveld zijn voor mij al genoeg!
    x Horizontale of verticale cover Maakt me niet uit.
    x Sfeer Ik wil graag een romantische, sportieve sfeer als dit kan.
    x Extra's -

    Ik hoop dat je er wat mee kan en stuur me vooral een berichtje mocht iets niet duidelijk zijn!


    - God only knows

    You know what I want ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Misschien aan de hand van dit topic?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    > Titel {Wel of niet op de cover) De titel is hidden blossom, die moet wel op de cover, evenals (wel een stuk kleiner dan de titel) SOTY
    > Naam op de cover? zo ja, welke? De naam Nina van Apeldoorn moet op de cover
    > Beschrijving van de story

    Dae Huang woont in Noord-Korea. Vanaf het eerste gezicht lijkt Dae een doodgewoon Koreaans meisje van zeventien maar achter haar en haar familie schuilt een levensgevaarlijk geheim. Een geheim dat het leven van hen kan verwoesten. Dae en haar familie zijn Christelijk, iets wat streng verboden is in het huidige Noord-Korea.
    Wanneer de familie verraden word, worden ze opgepakt door de Noord-Koreaanse autoriteiten, maar Dae weet uit hun handen te blijven en ze vlucht.
    Tijdens haar vlucht ontdekt Dae steeds meer over haar eigen verleden, maar bovenal stuit ze op een schokkend geheim over de Noord-Koreaanse regering.

    “Hidden blossom” is een verhaal over de oorlog tussen Noord- en Zuid-Korea, over hartverscheurende familiegeschiedenissen en over het strenge regime in Noord-Korea, maar ook is het een spannend verhaal wat je zal meeslepen in een reis door het verleden, het heden en de toekomst.

    > Gewenste afbeeldingen collectie weheartit Hiervan niet de foto's van het blonde meisje of de jongen.
    > Horizontaal of verticaal? wat jij het mooist vind
    > Lettertype? (beschrijven) Bloemig of aziatisch (natuurlijk niet in het chinees geschreven
    > Sfeer van de cover Aziatisch, historisch, mysterieus, een element van kersenbloesem, maar niet té roze!
    > Extra's? niet zwart-wit aub
    Succes!!
    xoxo


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein