• Mijn moeder kwam net naar boven en we praatte zo over mijn kleine broertje. En eigenlijk is het best wel erg, want mijn broertje wist niet eens wie Simba uit The Lion King was. En toen dacht ik er ook bij na.

    Ik keek vroeger al die bekende films weetjewel, zoals The Lion King, Tarzan etc. etc. toen we nog de Videobanden hadden. haha. Maar ik kan het me dus echt niet voorstellen dat ik opgegroeid zou zijn zonder die video's. Nu wilt mijn moeder al die films opnieuw gaan kopen voor mijn broertje.

    Maar nu mijn vraag aan jullie: Welke film moet je echt gezien hebben tijdens je jeugd?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 22:22 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Disney natuurlijk (: Maar ik heb ook altijd graag Black Beauty, The Little Princess en Platvoet gekeken (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    -Alle Disney classics(L)
    - Otje
    - Abeltje
    - Kameleon


    La credenza è una medicina contro il timore

    Die ene ..
    Notre Dame ofzo,
    ken de titel niet meer ^^


    Don't be a drag, just be a queen.

    xDeathBreath schreef:
    Die ene ..
    Notre Dame ofzo,
    ken de titel niet meer ^^

    Klokkenluider van Notre Dame, die is inderdaad heel mooi.

    Ik ben zelf opgegroeid met Disney; Vooral Sneeuwwitje, The Lion King en Aladdin(btw Aladdin vind ik nog steeds geweldig)
    Alleen van The Lion king moet je echt de videoband hebben, de DVD is opnieuw uitgebracht waarbij een hele leuke scène is vervangen door een liedje genaamd 'Het nieuws van de dag'.
    Mijn boodschap aan de appelflappen die een disney klassieker hebben bewerkt: Nooit meer doen, want Gaby is heel boos op jullie!
    (krul)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 2:46 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    ; pippie langkous
    ; de boefjes
    ; disney films


    Life is a beautiful struggle

    Ik was vooral gek van de kleine zeemeermin 1 & 2.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Disney, sprookjes, animatie films.

    Hel schreef:
    iedere disneyfilm :Y)


    we've only said goodbye with words

    Die oude disney films zoals:
    the lion king , pocahontas , mulan , bambi etc

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 8:53 ]


    behind very angel is a demon

    Pippi Langkous, the lion king, doornroosje, sneeuwwitje, peter pan, het zwanenmeer, euhm.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Grease !

    Pippi Langkous


    make cake, not war

    Ja, alle disneyfilms. Maar ook winnie the pooh! Wie heeft dat nou nooit gekeken? Alfred J. Kwak mogen ze daarentegen een leeftijdsgrens van 16 geven! Ik was altijd zo bang voor die eend!


    Als je maar een ananas hebt..

    VeraPotter schreef:
    Pippi Langkous

    Oja... Natuurlijk. En de kinderen van Bolderburen.


    Als je maar een ananas hebt..

    Bambi & de andere Disney films :3


    wth.