• Mijn moeder kwam net naar boven en we praatte zo over mijn kleine broertje. En eigenlijk is het best wel erg, want mijn broertje wist niet eens wie Simba uit The Lion King was. En toen dacht ik er ook bij na.

    Ik keek vroeger al die bekende films weetjewel, zoals The Lion King, Tarzan etc. etc. toen we nog de Videobanden hadden. haha. Maar ik kan het me dus echt niet voorstellen dat ik opgegroeid zou zijn zonder die video's. Nu wilt mijn moeder al die films opnieuw gaan kopen voor mijn broertje.

    Maar nu mijn vraag aan jullie: Welke film moet je echt gezien hebben tijdens je jeugd?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 22:22 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Disney films, vooral sneeuwwitje.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ohja, ook Platvoet. Dat was mijn lievelings film toen ik klein was en ik moest altijd heel hard huilen bij die films. (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Disney. zoals iedereen xD haha


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ik heb denk ik wel alle DisneyFilms gezien.
    En bassie en adriaan xD


    Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk.

    Frank en Frey ! =D


    everybody needs a song.

    Disney films en alles van Bassie en Adriaan :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    elke disneyfilm, vooral mary poppins en de pooh beer en ofcourse the sound of music, maar ook the NBC en Edward Scissorhands

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 20:16 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Klokkenluider van Notre Dame, die is inderdaad heel mooi.

    Ik ben zelf opgegroeid met Disney; Vooral Sneeuwwitje, The Lion King en Aladdin(btw Aladdin vind ik nog steeds geweldig)
    Alleen van The Lion king moet je echt de videoband hebben, de DVD is opnieuw uitgebracht waarbij een hele leuke scène is vervangen door een liedje genaamd 'Het nieuws van de dag'.
    Mijn boodschap aan de appelflappen die een disney klassieker hebben bewerkt: Nooit meer doen, want Gaby is heel boos op jullie!
    (krul)


    Ze hebben de scène niet verwijderd toch? Hij is alleen aangepast door Zazou dat liedje er bij te laten zingen & Simba ook.

    Maar inderdaad, de Disneyfilms moet je broertje zeker eens gezien hebben. En misschien ook van de korte Disney-filmpjes met Mickey Mouse, Donald Duck etc. Die ouderwetse (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Hel schreef:
    iedere disneyfilm :Y)


    én Shrek!


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Ze hebben de scène niet verwijderd toch? Hij is alleen aangepast door Zazou dat liedje er bij te laten zingen & Simba ook.

    Maar inderdaad, de Disneyfilms moet je broertje zeker eens gezien hebben. En misschien ook van de korte Disney-filmpjes met Mickey Mouse, Donald Duck etc. Die ouderwetse (:

    Nee, ze hebben die scène echt verwijderd en zazou met het nieuws v/d dag ervoor in de plaats gezet.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Disneyfilms, Bugs Bunny, Speedy Gonzales (Looney Tunes dus), .. (:


    007

    Nyx schreef:
    Eigenlijk ben ik erg blij dat ik met Disney ben opgegroeid. Die films zijn zalig en super als klein kind. <3

    Alle classic dinsey films ! Mijn favorieten zijn Mulan & Tarzan & Bambi. Die heb ik echt kapot gezien! En van de nieuwe dinsey en pixar films "nzo, moet je broertje ook Brother Bear gezien hebben, die is echt zó mooi! Ice Age is ook wel goed.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ninja Turtles! _O_ -Jeugdsentiment-


    Oja, en natürlich de welbekende Disneyfilms ;p


    "I shut my eyes in order to see.'

    - Disney
    - Platvoet
    - Pippi Langkous (ondanks dat ik die nu zwaar irri vond)
    - Looney Tunes
    - Tom en Jerry
    - Watershapsheuvel.

    Waterschapsheuvel is echt zo'n zielige film. Maar ben echt onwijs blij dat ik die gezien heb. Heb daar onbewust heel veel van geleerd en het is een film die me altijd is bij gebleven.