• Ik had de eerste drie vrij, en aangezien ik vandaag werd gebracht, moest ik wel op school blijven, omdat mijn moeder moest werken.
    Ik verveelde me dood. Kwam er een groep van die kakkers binnen, gingen ergens aan een tafeltje zitten. Gingen ze weer, kwamen er van die nerdjes binnen. Die gingen na een tijdje ook weer. Kwamen er opeens héél veel mensen, en ik zat maar alleen aan een tafel. Voor me uit te kijken, en af en toe huiswerk te maken, en tv te kijken. -Ja onze school heeft 2 tv's in de aula. Hoe chique.- Maar niemand ging langs mij zitten, en ik zat daar maar een beetje ;o

    Wie heeft dat ook wel is?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik xD

    maar wie vind je nerds, en wie vind je kakkers he? ;p


    Ligt and Darkness are both very different..

    ik heb dat ook wel eens gehad toen waren mijn 2 beste vriendinnen in mijn klas ziek en zat ik in de pauze een beetje te niksen xD gelukkig kwam er een aardig meisje uit mijn klas bij me zitten :P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee, mensen gaan vaak bij mij zitten.

    Nee eigenlijk niet, er komen altijd wel mensen bij mij aan tafel zitten.

    Dat is bij ook soms, maar ik heb daar gewoon schijt aan. Het kan me niks schelen dat niemand naast me zit. Ik doe gewoon waar ik zin in heb. En ik trek niks van die kakkers aan.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    *steekt hand omhoog*

    Maar wel echt cool dat jullie tv's hebben, hadden wij dat maar:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga dan altijd in het studielokaal zitten. Maar ja, dan ga ik leren, en als ik ga leren, moet ik alleen zijn :')


    Destroy what destroys you.

    Er zijn altijd wel mensen die ik ken, als ik alleen ben.

    ps. wat bedoel je precies met nerds? ;l


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik.
    In tussenuren en zo zit ik altijd alleen, maar ik ben er nu wel redelijk aan gewend.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als ik in mijn eentje tussenuur heb ga ik altijd op de computer. Maar meestal hebben vrienden van me ook gewoon pauze of een tussenuur (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, als ik alleen ben zou ik in de mediatheek gaan zitten en stiekem op Q gaan.xD


    Food.

    Nee, wij zitten met 12 meisje uit mijn klas (bijna) altijd samen.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    dat heb ik best vaak, maar dan ga ik in een rustig plekje van de school zitten. en denken over van alles en nogwat. ( dan let je niet op de tijd en dan is het uur zo voorbij.(


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.