• Heel de dag door hoor ik dus mensen schelden met Kanker.. ik kan daar zoieso niet tegen maarja. Schelden jullie er mee ofso of kennen jullie mensen die daar mee schelden?

    ik ben gewoon nieuwschierig


    My heart is yours and so am I

    Ja;
    ik, mijn broer, veel van de klas..

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 19:59 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    te veel om op te noemen

    Nope. jeweetzelf want ik heb een heeeul plan voor diegene (A)


    Ivar Oosterloo.

    Ik kan daar absoluut niet tegen.
    Dus mij hoor je dat zeker niet doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik scheld aleen met tering =x


    Shoganai i ne~

    ik scheld er niet mee, maar ben er wel een keer voor uitgescholden, alleen maar omdat ik op de lus van iemands tas stond :'(
    ik was nog een brugje! haha xD


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik scheld er niet mee, maar ikzelf heb er geen problemen mee als anderen het doen. Ze snappen gewoon niet wat het betekend en hoe pijn het kan doen. Daar komen ze miss nog wel een keertje achter. Maar tot die tijd, laat ze gewoon.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oja als ik iedereen moet opnoemen die er mee scheld, dan ben ik over een week nog niet klaar


    Ivar Oosterloo.

    Ik scheld er niet mee maar mensen die ik ken wel, helaas.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik niet, maar ik stoor me er niet echt aan als anderen het doen. Natuurlijk is de ziekte verschrikkelijk, maar de mensen die het gebruiken als scheldwoord denken daar meestal niet eens meer aan. Het heeft dan zeg maar een andere betekenis.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Grieving schreef:
    Ik scheld er niet mee, maar ikzelf heb er geen problemen mee als anderen het doen. Ze snappen gewoon niet wat het betekend en hoe pijn het kan doen. Daar komen ze miss nog wel een keertje achter. Maar tot die tijd, laat ze gewoon.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Grieving schreef:
    Ik scheld er niet mee, maar ikzelf heb er geen problemen mee als anderen het doen. Ze snappen gewoon niet wat het betekend en hoe pijn het kan doen. Daar komen ze miss nog wel een keertje achter. Maar tot die tijd, laat ze gewoon.

    idd :Y).

    ILOVEVANITY schreef:
    Ik scheld er niet mee maar mensen die ik ken wel, helaas.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik scheld met tyfus.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nope. Als je dat bij ons doet heb je echt een groot probleem. Er zijn veel mensen met bekenden die gestorven zijn aan kanker bij mij in de buurt, dus word er niet mee gescholden.


    Happy Birthday my Potter!