• Ja zoals de titel zegt. Ik kreeg het binnen met de post en het boek is al langer uit maar ik was gewoon benieuwd wat universal en ook Tokio Hotel zelf ertoe bewoog dit verhaal wél uit te geven en al die andere levenloze verhaaltjes te negeren :Y). -dit is geen aanval op fanfic, want ik hou van (goede) fanfics. Ik heb het over dit boek.

    Heeft een van jullie 'Tokio Hotel Forever' al gelezen of er iets van gehoord. Ja ik weet dat de titel stiekem ontzettend afgezaagd is, maar ik ga het toch maar lezen :Y).

    Natuurlijk heeft ik de duitstalige (nerd). Maar anyway. Ik laat hier in het topic wel weten of het de moeite waard is (cat).

    Trouwens.. stiekem denk ik ook dat dit het eerste en het laatste boek zal zijn wat ze ooit met hun goedkeuring uitbrengen, maar okey :'DD.

    Edit: Ik heb het boek uitgelezen en het was heel anders als ik had verwacht had. Het gaat zeg maar over een 14-jarig meisje wat helemaal into Tokio Hotel is. Beetje het doorsnee verhaal waar de meeste zich wel in zullen herkennen denk ik. Het feit dat de ouders het er niet mee eens zijn, en dat de muziek/jongens geen goede invloed zouden hebben etc.

    Máár het loopt uiteindelijk heel anders als ik dacht. En het gaat wel over Tokio Hotel maar niet zoals normaal gesproken. En ik begrijp nu helemaal waarom dit verhaal uitgegeven is :Y). Maar meer ga ik er niet over verklappen, want er zullen vast wel mensen zijn die het nog willen lezen :Y)(nerd).

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 13:35 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wist niet dat er een fanfic boek zou komen...

    Ik ben bezig met een boek en de personages lijken verdacht veel op de jongens van tokio hotel xD

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 16:27 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Hoe goed fanfictions verhalen ook kunnen zijn, op één of andere manier vind ik niet dat ze mogen worden uitgegeven. En ik vind het raar dat ze dit verhaal toch hebben uitgegeven, dus ik ben benieuwd wat je erover kan vertellen als je het eenmaal gelezen hebt. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Hoe goed fanfictions verhalen ook kunnen zijn, op één of andere manier vind ik niet dat ze mogen worden uitgegeven. En ik vind het raar dat ze dit verhaal toch hebben uitgegeven, dus ik ben benieuwd wat je erover kan vertellen als je het eenmaal gelezen hebt. (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ben nu bij hoofdstuk 3. En ik heb geen idee hoe oud dat meisje is dat dit boek geschreven heeft. Maar ik vind het eigenlijk best goed. Er zit een fatsoenlijk doordacht verhaal in, en tokio hotel komt er niet in de meest cliché manier in voor -nog niet tenminste- hahah :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    ik vind de cover dom ><, maar het kan best mooi zijn..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    ik vind de cover dom ><, maar het kan best mooi zijn..
    ja ik vind hem ook.. apart. Zeg maar, maar ik denk dat zij er verder ook geen inspraak over gehad heeft wat er op de voorkant van haar boek moest komen :'D.


    Wie du mir, so ich dir.

    TheRipper schreef:
    Ik wist niet dat er een fanfic boek zou komen...


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Waar gaat het boek over? (a')


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Oh wat leuk, ik denk dat (zo gauw als dat kan) ik hem ga bestellen, lijkt me leuk om dat te lezen :]


    -

    Waar gaat t verhaal over dan?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Waar kun je hem kopen?

    x


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik heb hem op bol.com gekocht :Y).

    @ De rest ik kan nog niet precies vertellen waar het over gaat, want heb na vanmiddag niet meer verder gelezen. Maar ik ga vanavond in bed verder lezen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Is dit hem toevallig?
    http://www.bol.com/nl/p/duitse-boeken/tokio-hotel-forever/1001004008665236/index.html#product_description


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Jep dat is hem, dat is alleen de Duitse versie. Misschien hebben ze hem ook nog wel ergens in het Nederlands, geen idee.


    Wie du mir, so ich dir.