• Help!
    Een vriendin van me wil niet meer eten, en als ze iets eet spuugt ze het weer uit.
    En als wij er wat over zeggen kijkt ze ons raar aan en zegt dat we normaal moeten doen.
    Zelf denkt ze dat het goed is wat ze nu doet en ze luistert niet naar ons als we zeggen dat het heeel slecht is waar ze mee bezig is.
    Wat moeten we hier mee doen?
    En dit duurt al langer dan anderhalf jaar!

    xx

    Met iemand anders over praten?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Met iemand anders over praten?


    dat helpt niet.. ze zegt dat ze geen hulp enzo nodig heeft..

    we mogen er met niemand anders over praten..
    dat heeft geen zin

    gaa nr haar ouders mis luistrt ze dr wel naar


    love is dead and dead is love

    ouders, weten die het?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ga met haar ouders praten. Of ze ht npu wil of niet. Je wilt toch dat je vriendin geholpen wordt ?. x3


    A. ikmisje.

    Naar haar ouders gaan, ofzo ?
    Veel sterkte.
    PS: Je titel is verboden; een schreeuwende titel mag niet.


    ok

    Titel aangepast, titels als 'Help!' of 'Dringend!' zijn verboden


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Een vriendin van me deed ook een keer zo. Uiteindelijk bleek, na onderzoeken, dat ze suikerziekte had zonder het te weten. Elke keer wanneer ze at, werd ze misselijk en gooide ze alles weg. Waardoor wij ook dachten dat ze op 'dieet' was.
    Anyway, naar haar ouders gaan is misschien de beste oplossing. Maar om eerlijk te zijn, zou ik het niet durven.

    vroeger had ik ook zoiets dat ik niet meer wilde eten maar waarom wil ze dat dan niet meer? vind ze zichzelf te dik? als je met haar ouders gaat praten zou ze zeker boos worden. maar als dit zo langer doorgaat zal ze naar het ziekenhuis gaan.
    om haar te dwingen met eten helpt ook niet want toen ze dat bij mij deden werd ik alleen maar kwaad. dus zou ik gwn naar haar ouders gaan dat ze met haar moeten gaan praten want dit kan zo blijkbaar niet langer;)


    Make Everybody Hate You And Like It..<3

    Mensen kunnen toch maar 4 weken zonder eten?


    I live for the applause, you will die for it.

    vroeger had ik ook zoiets dat ik niet meer wilde eten maar waarom wil ze dat dan niet meer? vind ze zichzelf te dik? als je met haar ouders gaat praten zou ze zeker boos worden. maar als dit zo langer doorgaat zal ze naar het ziekenhuis gaan.
    om haar te dwingen met eten helpt ook niet want toen ze dat bij mij deden werd ik alleen maar kwaad. dus zou ik gwn naar haar ouders gaan dat ze met haar moeten gaan praten want dit kan zo blijkbaar niet langer;)


    ja ze vindt zich zelf inderdaad te dik :S
    en wat jij zegt is inderdaad hoe 't gaat :S
    maarjaa..

    Laten doen. Als zij niet meer wil eten is dat haar probleem. Aan zulke mensen mág je niet toegeven want da's juist hun bedoeling. Je mag zeker geen aandacht eraan geven, dát willen ze net. Gewoon zeggen: 'Fine, als jij dood wil of naar het ziekenhuis wil is dat jou eigen freakin' probleem. Damn, heb je geen leven ofso?' Jhaa, nee echt hard er tegen zijn. Een vriendin van een vriend van mij heeft dat ook gedaan, en die vriend heeft dat gewoon gezegd en nu eet die vriendin weer.

    Mensen kunnen toch maar 4 weken zonder eten?

    Ik denk niet dat de titel 'vriendin eet niet meer' zo letterlijk te nemen is. Misschien dat ze onder het ontbijt uitkomt, maar haar ouders staan vast niet toe dat ze het avondeten overslaat.
    Ze moet echt hulp gaan zoeken. Natuurlijk vindt ze zelf van niet, maar zulke situaties kunnen echt levensgevaarlijk worden na een tijdje. Licht indien nodig haar ouders en/of een vertrouwenspersoon in. Ga er alleen niet vanuit dat ze in het begin erg blij met je is als je dat hebt gedaan, maar later zal ze je echt dankbaar zijn.
    Sterkte ermee!


    I clicked my heels and wished for you.

    Laten doen. Als zij niet meer wil eten is dat haar probleem. Aan zulke mensen mág je niet toegeven want da's juist hun bedoeling. Je mag zeker geen aandacht eraan geven, dát willen ze net. Gewoon zeggen: 'Fine, als jij dood wil of naar het ziekenhuis wil is dat jou eigen freakin' probleem. Damn, heb je geen leven ofso?' Jhaa, nee echt hard er tegen zijn. Een vriendin van een vriend van mij heeft dat ook gedaan, en die vriend heeft dat gewoon gezegd en nu eet die vriendin weer.

    Ja, of het werkt averechts en ze gaat echt dood -.-'


    I clicked my heels and wished for you.