• en ik kan je verzekeren dat het gatverdamme degoutant is. Godja, wou ik naar de badkamer gaan, maar de hond had blijkbaar lekker voor mijn deur gescheten. Dus liep ik daar perongelijk in - lekker slijmerig. En toen begon ik te jammeren en sprong ik op mijn niet bekakte voet naar de badkamer, recht in een andere hondendrol. Ik werd slecht, man. En toen rende ik naar de badkamer en heb ik walgend en spuugend mijn voeten 30x afgespoeld met water en zeep en nog meer water en meer zeep. En toen vroeg mijn mama hoe het kon dat heel de gang vol met shit lag, en toen heb ik haar mijn springtoestand moeten uitleggen, wat ze grappig vond natuurlijk. Ze zat zelf ook wel te kokhalzen toen ze de shit moest opkuisen, wat ik dan grappig vond.
    Maar echt serieus man, GOOR.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 17:04 ]

    Dikke dtfout.
    ZAT is met een T. :'D
    Ik lag echt plat toen jij dat stuurde. x'd

    Hahahahahahahaa, dààrom ben ik blij dat ik geen hond heb. (krul)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ieuw!

    Reassurance schreef:
    Hahaha, ranzig :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ´t komt wel goed schatje.. :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 16:48 ]


    Life is a beautiful struggle

    Mixtape schreef:
    Dikke dtfout.
    ZAT is met een T. :'D
    Ik lag echt plat toen jij dat stuurde. x'd

    In principe was het zelfs geen dt fout ;D

    Finished schreef:
    Ieuw!


    All this dampness is damp.

    hahahahahahahahaha lig hier helemaal dubbelxDsorry voor het algen maar het si gwn zo komis

    Comet schreef:
    (...)
    In principe was het zelfs geen dt fout ;D

    Een domme lompe fout dan die jij in principe niet had mogen maken.

    Mixtape schreef:
    (...)
    Een domme lompe fout dan die jij in principe niet had mogen maken.

    Ja, dat.

    Pfuh, laat die arme hond uit als ie nodig moet. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Pfuh, laat die arme hond uit als ie nodig moet. (krul)

    Wat voor een opmerking is dat nu.

    Comet schreef:
    (...)
    Ja, dat.

    Mijn leden als die brieven schreven, dat stond ook vol fouten. Je zou er wat van krijgen. Ik kreeg er ook wat van. Leiding met lange ij enzo. 0o Zo hebben we gelukkig wel een brief kunnen onderscheppen die we dus niet opgestuurd hebben omdat er slechte dingen over ons in stonden. :x

    Mixtape schreef:
    (...)
    Mijn leden als die brieven schreven, dat stond ook vol fouten. Je zou er wat van krijgen. Ik kreeg er ook wat van. Leiding met lange ij enzo. 0o Zo hebben we gelukkig wel een brief kunnen onderscheppen die we dus niet opgestuurd hebben omdat er slechte dingen over ons in stonden. :x

    Wat stond er dan? ;D

    Comet schreef:
    (...)
    Wat stond er dan? ;D

    Nou, dat was de tweede dag dat die haar brief al geschreven had. En de eerste avond hadden we nogal veel lawaai gemaakt. Maar we hadden gezegd dat dat een ander kamp was en dat wij daardoor ook niet hadden kunnen slapen. Maar dat is dus zo'n arrogant kind en die geloofde dat niet en die beweerde maar toe dat ze ons had gehoord. En dus had die de tweede dag in haar brief geschreven: de lijdingen houden ons wakker in de nacht en maken lawaai als krijsende baby's en dat is niet leuk, ze doen dat expres.
    Wat dus helemaal niet waar is. En gelukkig hebben we die brief dus kunnen onderscheppen.