• Een bepaald bushokje uit Loitsche staat te koop!
    Nou, de stukken die nog over zijn nadat mensen het hokje hebben vernield.

    Het dorpsbestuur heeft besloten de restanten van het bushokje op internet te zetten, en willen met het geld dat de stukjes hout opbrengen een nieuwe bushokje bouwen.

    Dus! Hou het internet in de gaten en koop je eigen stukje hout van een kapot bushokje uit Loitsche waar de jungs dingen op geschreven hebben!

    (K)MuppChaa!

    Hier kun je een stukje kopen:

    http://www.loitsche.de/index.php?id=271#c623

    Njah waarschijnlijk gaat iedereen bieden en gaat de prijs zo stijgen en gaat dat binnenkort tegen de 1 miljoen ofzoo gaan kosten ^^ En dat is wel een beetje té veel niet :P

    Degene die dat gaat kopen verklaar ik een beetje voor gek ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    waar slaaat dat op xD
    geniaal:P
    ik wil een stukje hout-_-"
    uit Duitsland, uit Loitsche, omdat ze heeeeel misschien ertegenaan hebben gestaan net als een of andere ouwe zwerver-_-"


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Wahah idd DooRainbow en njah iedereen gaat het willen marar het gaat idd gewoon maar om een stom stukje houd. Waar jaah misschien Th heeft tegengestaan of een hond heeft tegen geplast -.-

    waar slaaat dat op xD
    geniaal:P
    ik wil een stukje hout-_-"
    uit Duitsland, uit Loitsche, omdat ze heeeeel misschien ertegenaan hebben gestaan net als een of andere ouwe zwerver-_-"
    drooooooooog xD

    wooooooooow zoveel geld ö

    Wel cool om te hebben maar waar moet je het kweit en wat moet je er mee??:$


    You can't touch music but music touch you

    TUURLIJK, het bushokje alleen. En de burgemeester heeft dan opeens een nieuwe Range Rover en is opeens een weekje op reis naar Hawaï.

    Nee, ik ben niet dom

    xD

    dit is vaag

    xD


    Gone...

    TUURLIJK, het bushokje alleen. En de burgemeester heeft dan opeens een nieuwe Range Rover en is opeens een weekje op reis naar Hawaï.

    Nee, ik ben niet dom
    xD

    Het kost nu al 3500,-


    You'd took my breath but I'll survive.

    Hoeveel kost dat? [/voelt zich dom.]

    Niet dat ik het ga kopen hoor, maar wil het weten. Ik kan het alleen niet vinden. x3


    -

    Die wand 2 kost al 4000. Wand 1 kost 3500 en de achterwand ofzo 3000 euro.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    omg en als ik dat ooit zou kopen [wat ik nie doe] dan ligt het toch weg te rotten in de tuin xD


    when words fail, music speaks.