• Een bepaald bushokje uit Loitsche staat te koop!
    Nou, de stukken die nog over zijn nadat mensen het hokje hebben vernield.

    Het dorpsbestuur heeft besloten de restanten van het bushokje op internet te zetten, en willen met het geld dat de stukjes hout opbrengen een nieuwe bushokje bouwen.

    Dus! Hou het internet in de gaten en koop je eigen stukje hout van een kapot bushokje uit Loitsche waar de jungs dingen op geschreven hebben!

    (K)MuppChaa!

    Oké ik heb het fout, dat wordt een Range, reisje en een overnachting in het Hilton

    Jah joh ik ga een bushokje in mijn kamer neer zetten met boodschappen van fans aan TH 0_0 Omdat ze er misschien tegen aan hebben gestaan en er honden tegen hebben geplast. Of neen nog beter ik zet het bus hokje dat binnekort een miljoen waard is in de achter tuin rot het van zelf weg mijn miljoen naar de kloote -_-

    what the fucking Hell? ö

    ok, het is wel cool, en op het eerste gedacht denk ik: IK WIL DAT O_O maar TH heeft niet eens ooit dat bushokje aangeraakt (mss wel, maar de kans dat jij het stukje hebt dat ze hebben aangeraakt is wat klein he :')

    het is dus maar hout dat andere TH-fans hebben volgekrabbeld x)

    Daar gaat mijn geld voor een zelfde gitaar als Tom. Trouwens mijn ouders vermoorden me! Ik heb ze pas wéér 16euro armer gemaakt!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Als ik het geld had zou ik het kopen en dan bekendmaken waar hij staat en er dan geld voor vragen om hem te komen bekijken.


    blame the bully.

    Wahah idd DooRainbow en njah iedereen gaat het willen marar het gaat idd gewoon maar om een stom stukje houd. Waar jaah misschien Th heeft tegengestaan of een hond heeft tegen geplast -.-


    haha idd, het word mégaduur, terwijl je met dat geld beter enkele keren meer naar een optreden kan gaan fzo.


    Beeeeeeeesje :-)

    OMFG
    -_-
    koop een stukje houd ga dat onder kliederen en zet dat op je kamer

    Tering, dit is ziek.

    Iedereeen tegen aan lopen zeiken xD..

    En dan koop je het nog ook xD

    Ieuuww.

    Wahaha een stuk hout-.- Koop zelf een stuk hout Klieder er wat op En voilá,Ik denk dat je daar niemand wijs meemaakt mhja.Ik hoef het toch niet tis rotzooi=D


    Pictures fade away, but memories are forever